English

یعقوبعلی نظری:

امام راحل(ره) روز ۲۲ بهمن را یوم‌الله نامیدند

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ما امروز شکرگذار هستیم‌ که در سایه امام رضا(ع) هم هویت ملی و هم هویت اعتقادی خود را بازیافتیم و شکر عملی این‌ نعمت، حفاظت از این‌ نظام مقدس و یادگار شهدای عزیز است.

امام راحل(ره) روز ۲۲ بهمن را یوم‌الله نامیدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استقلال و آزادی پیدا کردند و صاحب ثروت‌های مادی و معنوی خود شدند.

نظری این سخنان را در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به ایران که در میدان شهدا مشهد برگزار شد بیان کرد و در ادامه افزود: یاد و خاطره همه شهدا مخصوصا شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم. از همه شما مردم عزیز خراسان تقدیر و تشکر می‌کنم که در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور دارید.

استاندار خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: روز ۲۲ بهمن را امام راحل(ره) یوم‌الله نامیدند و این‌ روز هم عید ملی و هم عید اعتقادی ماست و عید ملی از آن جهت که این انقلاب هویت و شخصیت ملی ما را به ما بازگرداند. قبل از انقلاب به واسطه استقرار نظام طاقوت و وابسته، شخصیت ملی خود را احساس نمی‌کردیم و هویت ملی ما مورد خدشه قرار گرفته بود.

وی در ادامه این سخنان اضافه کرد: استقلال و آزادی و به یغما رفتن سرمایه ملی ما نتیجه حاکمیت شاه و طاغوت آن زمان بود که به واسطه انقلاب اسلامی و نهضت امام‌ و حضور مردم در صحنه و پیروزی انقلاب و استقرار آن  بازگشت.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: مردم ما در نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی هویت ملی پیدا کردند و مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استقلال و آزادی پیدا کردند و صاحب ثروت‌های مادی و معنوی خود شدند و با پیروزی انقلاب اسلامی نظام اسلامی مبتنی بر اسلام ناب مستقر شد.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: ما امروز شکرگذار هستیم‌ که در سایه امام رضا(ع) هم هویت ملی و هم هویت اعتقادی خود را بازیافتیم و شکر عملی این‌ نعمت، حفاظت از این‌ نظام مقدس و یادگار شهدای عزیز است که الحمدالله مردم ایران اسلامی و خراسان رضوی در صحنه‌های مختلف عملا آن را رقم زدند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه