English

یعقوبعلی نظری:

تشویق مرد برای تزریق دز سوم از طریق صداوسیما و رسانه‌ها

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه با وضعیت حادی روبرو نیستیم و این ابتلا و گسترش ابتلا قابل پیش بینی بود، اما دقت‌های لازم را باید مد نظر داشته باشیم تا بیماری مدیریت شود.

تشویق مرد برای تزریق دز سوم از طریق صداوسیما و رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: دز سوم واکسن کرونا همچنان باید تزریق شود لذا صداوسیما و رسانه‌ها در این مورد با برنامه‌های خود، همگان را تشویق به دریافت دوز سوم کنند.

نظری این سخنان را در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری اظهار کرد و در ادامه گفت: خوشبختانه با وضعیت حادی روبرو نیستیم و این ابتلا و گسترش ابتلا قابل پیش بینی بود، اما دقت‌های لازم را باید مد نظر داشته باشیم تا بیماری مدیریت شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ضریب آمادگی‌ها به تناسب با نزدیک شدن به پیک حتما باید افزایش پیدا کند. همچنین اطلاعات لازم برای تصمیم گیری باید به روز باشد و به ستاد استانی ارائه شود.

وی همچنین اضافه کرد: قرنطینه‌ها و مراقبت‌ها فوق العاده حائز اهمیت است و اگر محدودیت را برای ناقلین در نظر بگیریم، طبیعی است که به محدودیت‌های کلی منتهی نخواهیم شد.

استاندار خراسان رضوی افزود: تاکید می‌کنم ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان مشهد کامل فعال باشد و مباحث مربوط به مشهد در این ستاد منتقل شود تا ضریب عملیاتی تصمیم گیری‌ها از نظر اجرایی موفق‌تر شود.

استاندار خراسان رضوی

نظری متذکر شد: همچنان تاکید ما بر محدودیت‌های نقطه‌ای و هوشمند است و با توجه به اینکه شیوع اومیکرون زیاد شده و وارد پیک ششم شده‌ایم، راهکار برای جلوگیری از این موضوع تعطیلی گسترده نیست بلکه باید محدودیت‌های هوشمند اعمال کنیم.

وی در ادامه این سخنان تاکید کرد: مکان‌هایی که دچار تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شوند تعطیل خواهند شد و دز سوم واکسن کرونا همچنان باید تزریق شود لذا صداوسیما و رسانه‌ها در این مورد با برنامه‌های خود، همگان را تشویق به دریافت دز سوم کنند.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: همچنین ستاد حرم مطهر رضوی فعال سازی بیشتری داشته باشد تا ضمن زیارت و برخورداری از معنویت، مدیون سلامت مردم نشویم.

وی اذعان کرد: تجمعات اگر در اماکن مسقف بنا است انجام شود، مجوز برای برگزاری، فقط با ۳۰ درصد ظرفیت و حداکثر یک ساعت و سی دقیقه زمان خواهد بود.

نظری در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد: تزریق واکسن سنین ۹ تا ۱۲ سال با رضایت والدین و هماهنگی‌های اجرایی آموزش و پرورش دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه