English

یعقوبعلی نظری:

حفظ واحد‌های تولیدی، ثبات بازار و تامین کالای مورد نیاز را به همراه دارد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: می بایست جلسات تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط در شهرک‌های صنعتی برگزار شود.

حفظ واحد‌های تولیدی، ثبات بازار و تامین کالای مورد نیاز را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: کمک به حفظ واحدهای تولیدی ، ثبات بازار و تامین کالای مورد نیاز را به همراه دارد.

نظری این سخنان را در بازدید از شهرک صنعتی چناران بزرگترین شهرک صنعتی شمال شرق کشور عنوان کرد و افزود: کمک به حفظ واحد‌های تولیدی فعال، می‌تواند نقش بسزایی در ثبات بازار و رفع نیاز‌های عمومی داشته باشد و ضرورت دارد تا ظرفیت واحد‌های تولیدی بررسی تا با رفع موانع، با تمام ظرفیت به تولید ادامه دهند.

استاندار خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: جلب مشارکت‌های بخش خصوصی در تامین انرژی‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی، علاوه بر کاهش وابستگی به دولت، ثبات تولید را به همراه دارد و بزودی زیرساخت‌های اجرای طرح در شهرک‌های صنعتی استان فراهم خواهد شد.

نظری در خاتمه این بازدید یادآور شد: جلسات تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط در شهرک‌های صنعتی برگزار شود تا مشکلات عمومی شهرک‌ها و واحد‌های صنعتی بررسی و نسبت به رفع موانع اقدام گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه