English

ایوب توکلیان:

افزایش آمار‌های کرونا در خراسان رضوی

جانشین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: آمار‌های ما متاسفانه در هفته‌ی گذشته با شیب ملایم رو به افزایش است که این زنگ خطری است و بایستی این فرصت طلایی برای واکسیناسیون دز سوم را از دست ندهیم.

افزایش آمار‌های کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ایوب توکلیان جانشین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: آمار‌های کرونا از هفته‌ی گذشته با شیب ملایم رو به افزایش است و به دلیل واکسیناسیون خوبی که در روز‌های گذشته اتفاق افتاد از روز‌های سخت پیک قبلی عبور کردیم و چند ماه پایدار را سپری می کنیم،

توکلیان در ادامه این خبر اضافه کرد: اما با گذر زمان با توجه به اینکه قدرت ایمنی زایی واکسن‌هایی که تزریق شده در ماه‌های گذشته کم می‌شود اگر دز سوم تزریق نشود شرایط شکننده خواهد بود و پایدار نخواهد ماند.

جانشین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: آمار‌های ما متاسفانه در هفته‌ی گذشته با شیب ملایم رو به افزایش است که این زنگ خطری است و بایستی این فرصت طلایی برای واکسیناسیون دز سوم را از دست ندهیم و مردم هم باید برای تزریق دز سوم واکسن اقدام کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: حدودا افرادی که دز اول واکسن خود را دریافت کردند بالغ بر ۹۵ درصد است و ۸۲ درصد از مردم نیز دز دوم واکسن خود را دریافت کردند، ولی دریافت کنندگان دز سوم تنها حدود ۲۰ درصد هستند که باید به خیلی بالاتر از این آمار برسیم.

جانشین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین تاکید کرد: بالاتر بردن درصد واکسیناسیون مخصوصا در دز سوم تنها راه جلوگیری از وقوع پیک بعدی است و البته باید پروتکل‌های بهداشتی نیز توسط مردم رعایت شود.

توکلیان در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین توصیه ما در این ایام اول تکمیل واکسیناسیون دز سوم، دوم زدن ماسک و سوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه نامه‌های ابلاغی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر