English

با احتمال شیوع ویروس کرونای لاندا در هرمزگان؛

تسریع واکسیناسیون جوانان در هرمزگان/ قرنطینه کامل مناطق درگیر با سویه لاندا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به احتمال ابتلای بیشتر افراد جوان به ویروس جهش یافته کرونای لاندا، واکسیناسیون افراد جوان در استان در اولویت باشد.

تسریع واکسیناسیون جوانان در هرمزگان/ قرنطینه کامل مناطق درگیر با سویه لاندا

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه فوق‌العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، عنوان کرد: فرمانداران در همه شهرستان‌های استان هرمزگان جلسات فوق‌العاده ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا را تشکیل دهند و گزارش عملکرد و اقدامات را به دبیرخانه ستاد استانی ارائه کنند.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مدیران مربوطه و فرمانداران در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا ، ادامه داد: قبل از ورود سویه جهش یافته ویروس کرونا با عنوان لاندا، به کشور باید با آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی، حساسیت و آمادگی لازم در مردم برای مقابله با این ویروس، ایجاد تا بیماری کنترل و از آن پیشگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر لزوم رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی و اجتماعی و عدم تجمعات، افزود: کنترل شدید همه مبادی ورودی و خروجی و مرزهای استان هرمزگان باید در اولویت باشد و با توجه به مرزی بودن استان هرمزگان و ارتباط با کشورهای همسایه، کنترل ورود مسافر از این کشورها و گرفتن تست کرونا از مسافران در راستای تشخیص سریع و شناسایی به موقع بیماران مبتلا، توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و دیگر دستگاه‌های مسئول در استان، در دستور کار باشد.

جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان تصریح کرد: قرنطینه کامل بیماران و مناطقی که سویه ویروس کرونای لاندا، در آن دیده می‌شود نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم تسریع در واکسیناسیون در راستای ایجاد ایمنی نسبی در برابر ویروس کرونا، گفت: با توجه به احتمال ابتلای بیشتر افراد جوان به ویروس جهش یافته کرونای لاندا، واکسیناسیون افراد جوان در استان هرمزگان نیز، در اولویت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه