English

استاندار فارس:

سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل کالا های استان ساماندهی می شود

استاندار فارس با اشاره به قاچاق سوخت از طریق مواردی از فروش سهمیه خودروهای باربری غیرفعال و گاها صدور بارنامه های جعلی ، گفت: سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل کالاهای استان و نصب سامانه سپهتن انجام می شود.

سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل کالا های استان ساماندهی می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه در نشست  ستاد مبارزه با قاچاق استان که به «قاچاق سوخت» اختصاص داشت، اظهار کرد: جدول زمان بندی برای اتصال صنایع استان به گاز توسط سازمان صمت و پخش فرآورده های نفتی استان در قالب تفاهم نامه تدوین شود.

ایمانیه قاچاق سوخت از طریق ناوگان حمل ونقل و بارنامه های جعلی را مورد اشاره قرار داد و با تاکیدبر لزوم ساماندهی سوخت ناوگان حمل و نقل کالا های استان گفت: سامانه سپهتن و gps با همکاری پخش فرآورده های نفتی و راهداری و حمل و نقل استان بر ناوگان حمل و نقل کالا طی شش ماه نصب شود تا سوخت از طریق پیمایش صحیح به خودرو های باربری واگذار گردد.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر برخورد شدید و مطابق قانون با شرکت های حمل و نقل متخلف گفت: در صورت صدور بارنامه جعلی توسط شرکت های حمل و نقل کالا از فعالیت شرکت جلوگیری خواهد شد و در صورت تکرار پروانه فعالیت باطل می شود.

استاندار فارس در ادامه باتوجه به سواستفاده از سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی و چاه های آب غیرفعال، افزود: با تشکیل کمیته مرکب از سازمان های امنیتی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب منطقه ای، جهاد کشاورزی قاچاق سوخت از طریق سهیمه ماشین آلات کشاورزی غیرفعال پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه دستور داد تا اطلاع رسانی وسیع  و دقیق در خصوص مصادیق قاچاق سوخت و استفاده غیرمجاز از کارت های سوخت به مردم انجام شود و پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تا پایان شهریور ماه سال جاری تمام شود.

ایمانیه با تاکید بر توجه به ظرفیت نظارت های مردمی برای جلوگیری و مبارزه با قاچاق سوخت از استان، اظهار کرد: کاهش قاچاق سوخت در شهرستان ها با تدوین شاخص ها جز رتبه بندی فرمانداران استان قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه