English

معاون استانداری فارس:

مخالف تک صدایی در دانشگاه ها هستیم

معاون سیاسی، امنیتی، گفت: ما مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم، در دانشگاه ها باید چند صدایی وجود داشته باشد و راه برای فعالیت تشکل های دانشجویی هموار شود.

مخالف تک صدایی در دانشگاه ها هستیم
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در جمع مدیران دانشکده های فنی و حرفه‌ای استان در شیراز افزود: عملیات و پاسخ تنبیهی نظام سبب شد که قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی به جهان دیکته شود و همه متوجه شدند که این قدرت بازدارندگی با مولفه علم، ایمان، صبر و استقامت جوانان ما به وجود آمده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیویستی دیگر به آن گنبد آهنین امیدی ندارد اما هنوز به رسانه‌های خود امیدوار است و اگر مجاهدین ما در جنگ سخت پیروز شده و خوب عمل کردند الان نوبت ماست که در جنگ نرم و در جهاد تبیین به هجمه های دشمن پاسخ دهیم.

او اظهار کرد: در حوزه علمی نیز از دانشگاه ها انتظار می رود که در جهت بالا نگاه داشتن سطح سواد و رتبه علمی بکوشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آشنا کردن جوانان با پیشرفت ها، ارتباط دانشگاه با حوزه‌های صنعت و کسب و کار و ایجاد نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها از جمله ماموریت هایی است که مسئولان و متولیان دانشگاه باید با جدیت دنبال کنند.

قزل سفلی افزود: ما مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم، در دانشگاه ها باید چند صدایی وجود داشته باشد و راه برای فعالیت تشکل های دانشجویی همواره شود.

وی ادامه داد: باید دانشگاهی سرشار از نشاط سیاسی رقم بزنیم و از اینکه مورد انتقاد و مطالبه گیری قرار گیریم هراس نداشته باشیم چرا که بالندگی و پویایی در همین چالش ها ایجاد می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: اگر در دانشگاه تریبون آزاد، مناظره و سخنرانی دانشجویی برگزار نشود، نمره مدیران دانشگاه مطلوب نخواهد بود؛ باید زمینه را برای انتقاد و مطالبه گیری دانشجویان فراهم کنیم.

وی گفت: مدیریت آنجا معنا پیدا می کند که بتوان در کمبودها و چالش ها، مجموعه تحت مدیریت را پیش برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه