English

دستگیری عامل شرارت و نا امنی در میناب توسط مرزبانان قشم

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری عامل شرارت، اخلال در نظم و امنیت اجتماعی که در شهرستان میناب اقدام به تخریب اموال عمومی می کرد خبر داد.

دستگیری عامل شرارت و نا امنی در میناب توسط مرزبانان قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار حسین دهکی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اظهار داشت: در پی گزارش متعدد مرزنشینان مبنی بر سلب آسایش عمومی و شرارت یک تن از اراذل و اوباش شهرستان میناب، با اقداماتی از قبیل تیراندازی، زورگیری، اخلال در نظم عمومی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس، ایجاد رعب و وحشت، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار معاونت اطلاعات مرزبانی استان  قرار گرفت.
وی افزود: پس از شناسایی محل اختفای این شرور در قشم مرزبانان پایگاه دریابانی این شهرستان با یک سری تحقیقات میدانی در عملیاتی منسجم، این عامل شرارت و اخلالگر نظم و امنیت اجتماعی را در شهرک نریمان قشم شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: 
دستگیری سرباندهای قاچاق مواد مخدر در هرمزگان

سردار دهکی در خاتمه به مخلان نظم و امنیت عمومی در نوار مرزی استان هرمزگان هشدار داد افرادی که نیت های پلیدی در سر می پرورانند بدانند که مرزبانان با چشمان تیزبین تمام تحرکات آنان را رصد کرده و با قاطعیت و جدیت و به پشتوانه همکاری آگاهانه مرزنشینان و حمایت دستگاه قضایی با آنان برخورد جدی خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه