English

به همت مرزبانان پایگاه دریابانی؛

۳۰۰ کیلو مواد مخدر در جزیره قشم کشف شد

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف 300 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در مرزهای آبی جزیره هنگام در قشم خبر داد و گفت: مرزبانان با هدایت عملیاتی و اطلاعاتی استان در مسیر تردد قاچاقچیان به اجرای کمین‌ هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال حمل مواد مخدر بودند را مشاهده کردند.

300 کیلو مواد مخدر در جزیره قشم کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار حسین دهکی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی جزیره قشم در راستای مبارزه قاطع با سوداگران مرگ با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد و پایش مناطق مرزی و ساحلی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر  در اطراف جزیره هنگام مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: مرزبانان با هدایت عملیاتی و اطلاعاتی استان در مسیر تردد قاچاقچیان به اجرای کمین‌ هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال حمل مواد مخدر بودند را مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: مرزبانان طی عملیات غافلگیرانه، شناور حامل موادمخدر را متوقف که در بازرسی از آن 300 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

سردار دهکی با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی در این رابطه، ضمن قدردانی از همکاری خوب مرزنشینان با مرزبانان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان هرمزگان برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه