English

با هوشیاری مرزبانان هرمزگان؛

بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان کشف شد

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف بیش از 700 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در غرب استان هرمزگان خبر داد و گفت: مرزبانان در یک عملیات غافلگیرانه، یک دستگاه خودرو و یک فروند شناور حامل موادمخدر را متوقف که در بازرسی از شناور مقدار 710 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

بیش از 700 کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار حسین دهکی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اظهار داشت: مرزبانان استان هرمزگان در راستای مبارزه قاطع با سوداگران مرگ با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد و پایش مناطق مرزی، از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در غرب استان مطلع شدند که بلافاصله به منظور انهدام این باند قاچاق، با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، اقدامات کنترلی در نوار مرز را افزایش دادند.

وی افزود: مرزبانان پایگاه دریابانی بندر لنگه با هدایت عملیاتی و اطلاعاتی استان در مسیر تردد قاچاقچیان به اجرای کمین‌ هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله موادمخدر بوسیله یک شناور به داخل یک دستگاه خودرو در سواحل بودند را مشاهده کردند.

دهکی تصریح کرد: مرزبانان در یک عملیات غافلگیرانه، یک دستگاه خودرو و یک فروند شناور حامل موادمخدر را متوقف که در بازرسی از شناور مقدار 710 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری 4 قاچاقچی، از تلاش مرزداران استان قدردانی و خاطرنشان کرد: مرزبانان خطه نیلگون خلیج فارس با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد و اجازه جولان در مرزهای استان را به آنان نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه