English

محمد رستمی خبر داد؛

توزیع ماهانه ۴۰۰ تن آرد نانوایی در ۱۳۵ روستای تربت حیدریه

رییس شرکت تعاونی روستایی تربت حیدریه بیان کرد: توزیع عادلانه آرد به صورت خبازی و خانه‌پزی در روستا‌ها توزیع می شود که از این تعداد در ۸۶ روستا به صورت خانه‌پزی به روستاییان متقاضی تحویل شده است.

توزیع ماهانه ۴۰۰ تن آرد نانوایی در ۱۳۵ روستای تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد رستمی رییس شرکت تعاونی روستایی تربت حیدریه در خبری اعلام کرد: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون ۲هزار تن از این محصول در سه مرکز این شهرستان خریداری شده است.

رستمی در ادامه این خبر اضافه کرد: ماهانه ۴۰۰ تن آرد نانوایی در ۱۳۵ روستای این شهرستان توزیع می‌شود و توزیع عادلانه آرد با هدف پوشش روستا‌های دورافتاده و محروم توسط این نهاد انجام می‌شود.

رییس شرکت تعاونی روستایی تربت حیدریه همچنین ادامه داد: توزیع عادلانه آرد به صورت خبازی و خانه‌پزی در روستا‌ها توزیع می شود که از این تعداد در ۸۶ روستا به صورت خانه‌پزی به روستاییان متقاضی تحویل شده است.

وی همچنین تصریح کرد: چهار کالای اساسی برنج، مرغ منجمد، شکر و قند برای اولین بار از ابتدای امسال در دورترین نقاط روستایی برای سهولت دسترسی روستاییان به این کالا‌ها انجام شده است.

توزیع عادلانه در ادامه متذکر شد: در این مدت تاکنون ۵۰۰ تن شکر، ۱۵۰ تن قند، ۹۰ تن برنج و ۵۰ تن مرغ منجمد با هماهنگی فرمانداری شهرستان در روستا‌های دورافتاده توزیع شده است.

وی یادآور شد: همچنین سالانه ۱۰ هزار تن انواع کود و ۳۶ هزار تن خوراک کنسانتره دام سبک و سنگین در روستا‌های این شهرستان توزیع می‌شود و ۳۰ شرکت تعاونی و اتحادیه در شهرستان فعالیت دارند و از این تعداد در حال حاضر ۲۷ شرکت تعاونی و اتحادیه فعالیت دارند و مابقی به صورت غیرفعال است.

رستمی خاطرنشان کرد: این شرکت تعاونی ها در تمام حوزه‌ها شامل زعفرانکاران، مرغداران، دامداران، زنان، ابریشم کشان و نظام صنفی فعالیت دارند و شرکت‌های تعاونی در تربت‌حیدریه با ۴۰ هزار نفر سهامدار ۱۰۰ درصد بخش‌ها و روستا‌های شهرستان را تحت پوشش دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه