English

یاسر عبداللهی عابد خبر داد؛

خرید ۸۷ هزار تن گندم از کشاورزان استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: تاکنون ۸۷‌ هزار تن گندم با ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از کشاورزان استان خریداری شده است.

خرید ۸۷ هزار تن گندم از کشاورزان استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یاسر عبداللهی عابد ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با هدف بررسی میدانی مسائل و مشکلات مراکز خرید گندم از کشاورزان، از مراکز خرید شهرستان‌های گرمی و بیله‌سوار و سیلوی ۵۰ هزار تنی روح‌کندی بازدید کرد.

وی با اشاره به این‌که ۴۴ مرکز خرید گندم در استان اردبیل وجود دارد، گفت: تاکنون ۸۷‌ هزار تن گندم با ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از کشاورزان استان خریداری شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان این‌که خرید گندم از ۱۷ خرداد در شمال استان آغاز شده گفت: بنا بر نظر کارشناسان، کیفیت گندم امسال مناسب و خوب است و اقدام دولت در اعلام قیمت تضمینی خرید ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان باعث تشویق و حضور کشاورزان شده و پیش‌بینی می‌شود سال آینده میزان کاشت گندم افزایش یابد.

در این بازدید که مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل، فرمانداران و مسؤولان شهرستانی گرمی و بیله‌سوار نیز حضور داشتند، ضمن بررسی میدانی فرآیند خرید گندم از کشاورزان و تصمیمات لازم برای تسهیل در روند خرید اتخاذ شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه