English

یوسف بنی‌اسدی:

افزایش ۴۴ درصدی سفرهای بهاری نسبت به پارسال

سرپرست مدیریت اطلاعات راههای خراسان رضوی بیان کرد: : با توجه به فروکش کردن شیوع کرونا و لغو محدودیتهای سفر، نشان می دهد سفرها با خودروی شخصی به خراسان رضوی به میزان پیش از شیوع کرونا بازگشته است.

افزایش ۴۴ درصدی سفرهای بهاری نسبت به پارسال

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف بنی‌اسدی سرپرست مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: مقایسه میزان ورود مسافر و خودروهای سواری به استان طی بهار سال جاری در مقایسه با سه ماهه نخست پارسال ۴۴ درصد افزایش داشته است.

بنی‌اسدی در ادامه اضافه کرد: براساس عملکرد سامانه های تردد شمار در ۹ ورودی استان طی  بهار امسال، ۲ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۱۹۳ دستگاه خودروی سواری وارد خراسان رضوی شده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۴ درصد افزایش داشته است.

سرپرست مدیریت اطلاعات راههای خراسان رضوی تصریح کرد: بر اساس ثبت تردد خودروهای سواری در پنج ورودی مشهد، بهار امسال ۶ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۷۸۳ دستگاه خودروی سواری وارد مشهد شده اند که نسبت به پارسال ۱۹ درصد افزایش ورود را شاهد هستیم.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به فروکش کردن شیوع کرونا و لغو محدودیتهای سفر، مقایسه آمار تردد خودروها در استان طی فروردین سال جاری و فروردین سال ۱۳۹۸، نشان می دهد سفرها با خودروی شخصی به خراسان رضوی به میزان پیش از شیوع کرونا بازگشته است.

بنی‌اسدی یادآور شد: بر اساس گزارش سامانه های پلاک خوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در جریان سفرهای نوروزی حدود ۴۵ درصد ترددهای این استان را  خودروهای پلاک‌گذاری شده در دیگر استانها انجام داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه