English

کلیم‌ اله وثوقی خبر داد:

ثبت یک میلیون تردد نوروزی در استان اردبیل

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از ثبت بیش از یک میلیون تردد نوروزی در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد.

ثبت یک میلیون تردد نوروزی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم اله وثوقی ، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل در بازید از محور پارس آباد اصلاندوز گفت: این میزان تردد در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابع سال قبل 1/5 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در دور دوم سفرهای نوروزی بیش از 575 هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی به استان به ثبت رسید که این مهم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 27 درصد افزایش نشان می دهد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل محورهای اردبیل آستارا-اردبیل نیر و اردبیل مغان را دارای بیشترین تردد نوروزی عنوان کرد.

وثوقی با بیان اینکه محورهای بران قره آغاج – مشکین شهر کنگرلو و گرمی بیله سوار بیشرین تخلف سرعت غیرمجاز نوروزی را داشتند گفت: در بازه زمانی ذکر شده بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز نیز در محورهای اردبیل آستارا – اردبیل سرچم و اردبیل مشگین شهر به ثبت رسید.

وی با اشاراه به فعالیت 170 سامانه هوشمند در جاده های استان می گوید: محورهای اردبیل آستارا – اردبیل نیر و اردبیل مغان دارای بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در ایام نوروز بودند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل از مردم و مسافران خواست قبل از حتما با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه