English

اسمعیل جهانگیری؛

تسهیل امور هنرمندان در اولویت همه بخش های فرهنگ و هنر هرمزگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: عضویت هنرمندان در صندوق هنر و تسهیل امور آن ها در اولویت و دستور کار همه شهرستان ها قرار گیرد.

تسهیل امور هنرمندان در اولویت همه بخش های فرهنگ و هنر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشست با معاونین ، روسای ستادی و شهرستانی ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی و توجه ویژه به هنرمندان در شهرستان های مختلف افزود: جایگاه و کارکرد شهرستان ها نسبت به مرکز استان نسبت صف به قرارگاه است و اگر در این ارتباط اختلال ایجاد شود کارایی و کیفیت خدمات رسانی و پشتیبانی کاهش می یابد و هنرمندان متضرر می شوند.

وی افزود : همه روسای شهرستانی می بایست نسبت به هنرمندان کوشش مجاهدانه و سعه صدر بالا داشته باشند و امورات و مطالبات هنرمندان را با جدیت در دستور کار ویژه قرار دهند.

جهانگیری اضافه کرد: همه مسئولین در حوزه فرهنگ و هنر موظف هستند در تمامی کارها، فعالیت ها و برنامه ریزی ها با بخش های مختلف هنرمندان و پیشکسوتان مشورت و تعامل نمایند زیرا هیچ فعالیت و برنامه ای بدون حضور هنرمندان تاثیرگذار نخواهد بود.

وی به رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: بکارگیری نیروهای کارآمد، کادرسازی، تحقق اهداف عالیه نظام بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین از اولویت های وزارت می باشد و همه سیاست ها، برنامه ریزی ها و چشم انداز براساس این رویکرد برنامه ریزی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بر تاسیس موسسات فرهنگی و آموزشگاه های آزاد هنری تاکید کرد و گفت: جذب هنرمندان، آموزش آن ها تنها از طریق موسسات و آموزشگاه های فرهنگی هنری امکان پذیر است و تنها راه حمایت از هنرمندان نیز از همین طریق است.

وی به اهمیت صندوق هنر و عضویت در آن اشاره کرد و افزود : عضویت هنرمندان در صندوق هنر و تسهیل امور آن ها در اولویت و دستور کار همه شهرستان ها قرار گیرد و سعی شود اکثر هنرمندان واجد شرایط به عضویت صندوق هنر درآیند.

جهانگیری اضافه کرد: تولید آثار با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی مورد حمایت ویژه می باشد و سعی شود آثار تولیدی در راستای آسیب های اجتماعی در آن شهرستان باشد.

وی در پایان توجه به شانیت و منزلت هنرمندان تاکید کرد و بیان داشت : تبیین جایگاه و شانیت هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در جامعه از سیاست ها و رویکرد های ویژه حوزه فرهنگ است و در این راستا اهتمام ویژه صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه