English

اسمعیل جهانگیری؛

تکریم هنرمندان باید مدنظر رئیس جدید ارشاد میناب باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: باتوجه به سیاست های مقام عالی وزارت تکریم هنرمندان باید مد نظر رئیس جدید اداره میناب قرارداشته باشد.

تکریم هنرمندان باید مدنظر رئیس جدید ارشاد میناب باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب عنوان کرد: کار پروژه مجتمع فرهنگی درحال اجراست و امیدواریم با پیگیری های انجام شده هرچه زودتر شاهد افتتاح این پروژه باشیم. 

وی با بیان اینکه کار با فعالین فرهنگی و رسانه‌ای ظرافت بسیار و برگرفته از احساسات است افزود: پلاتو شهر سیریک با همکاری شهرداری در سیریک پیشرفت بسیار خوبی داشته است. 

جهانگیری با بیان اینکه هنرمندان خانواده ما محسوب میشوند گفت: نمیتوانیم مشکلات اهالی فرهنگ و هنر بی‌تفاوت باشیم و باید از ظرفیت های دیگر برای رفع دغدغه ها و مشکلات هنرمندان استفاده کنیم. 

وی با اشاره به اینکه هنرمندان میناب از نظر کمی و کیفی قابل مقایسه با سایر استان ها نیستند عنوان کرد: با افتخار مدتی قبل هنرمند مینابی کوروش زارعی به عنوان دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب شده است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه همه هرمزگانی ها به استاد علی رضایی افتخار میکنند تصریح کرد: در میناب از هنرمندان متعهد و متخصصی برخوردار هستیم و باتوجه به سیاست های مقام عالی وزارت تکریم هنرمندان باید مد نظر رئیس جدید اداره میناب قرارداشته باشد. 

وی با اشاره به اینکه میناب دارای یک قدمت و تاریخی کهن است گفت: اگر درکنار هم باشیم شاهد اتفاقات خوبی در آینده خواهیم بود.

جهانگیری با بیان اینکه تغییر در حوزه فرهنگ و هنر یک امر ضروری  و حیاتی است افزود: این جابجایی ها باعث توسعه و تحول و تبادل تجربیات می شود و کار در حوزه فرهنگ حساسیت ها و ظرافت هایی دارد که در مدیریت  آن باید از ظرفیت هنرمندان به بهترین نحو استفاده شود.

در پایان این مراسم از خدمات چندین ساله رضا اوژند تقدیر و مصطفی کریمی زاده بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه