English

حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی:

جهاد تبیین سرفصل جدیدی در مسایل فرهنگی و معرفتی کشور است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بیان کرد: انقلاب اسلامی، یک انقلاب دینی است و انقلاب دینی ایران اسلامی برخلاف پیش بینی دشمنان که دین رو به خاموشی است محقق شد.

جهاد تبیین سرفصل جدیدی در مسایل فرهنگی و معرفتی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر عنوان کرد: وظیفه و مسوولیت روحانیت در جهاد تبیین بیش از دیگران است چون ترویج و دفاع از دین خدا در عصر غیبت از وظایف روحانیت است.

حجت‌الاسلام معزی این سخنان را در یازدهمین گردهمایی مسوولان استانی نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در مشهد اظهار کرد و ادامه داد: در نشست امروز، مسأله جهاد تبیین که سرفصل جدیدی در مسایل فرهنگی و معرفتی کشور است مورد بحث قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همچنین تصریح کرد: انقلاب اسلامی ، یک انقلاب دینی است و انقلاب دینی ایران اسلامی برخلاف پیش بینی دشمنان که دین رو به خاموشی است محقق شد.

وی افزود: دشمنان تلاش کردند، کشور را به سمت الحاد و کفر ببرند اما به رهبری یک روحانی فقیه، عارف و دلسوخته، انقلاب ما به پیروزی رسید و امام(ره) در مدت حیات خود، مردم را نسبت به توطئه دشمن آگاه کرد به طوری که از ۲۱ جلد صحیفه نور، ۱۹ جلد مربوط به سخنرانیهای پس از انقلاب است.

حجت‌الاسلام معزی متذکر شد: دشمنی‌ دشمنان نیز از روز اول شروع شد و در این راه از همه جهات حمله کردند و دشمن می‌خواهد، دین، معارف و آموزه های حیات بخش اسلام را از مردم به خصوص جوانان بگیرد و ذهن آنها را مشوش و آنها را از دین جدا کند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه سخنان خود یادآور شد: دشمن در طول این ۴۳ سال علیه همه ارکان اسلام و انقلاب تبلیغات کرده و در کنار آن، از تحریم و محاصره و جنگ نظامی نیز دریغ نکرده است.

حجت‌الاسلام معزی خاطرنشان کرد: پس از امام(ره)، رهبر معظم انقلاب ، کشتی انقلاب را به بهترین شکل در مقابل همه بحران‌ها هدایت کردند و در همین راستا دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی از فرایض و ارتقای فرهنگ دینی از جمله وظایف دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه