English

دبیر کمیسیون نامگذاری معابر شهرداری کاشان خبر داد:

۲۱ مورد نامگذاری و تغییرنام معابر و میادین شهر کاشان

دبیر کمیسیون نامگذاری معابر شهرداری کاشان، از 21 مورد نامگذاری و تغییر میادین شهر با مصوبه این کمیسیون و تأیید شورای نظارت بر نامگذاری شهرستان کاشان خبر داد.

21 مورد نامگذاری و تغییرنام معابر و میادین شهر کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدعلی فرجی بیان کرد: 14 عنوان نامگذاری و 7 عنوان تغییر نام برای معابر و میادین شهر طی سه ماهه نخست آغاز به کار کمیسیون نامگذاری معابر انجام شده که پس از طی مراحل قانونی ابلاغ گردیده است.

وی نامگذاری بلوار 45 متری حدفاصل میدان شهدا تا بلوار سردار معمار به عنوان بلوار «سردار شهید حاج علی فارسی» و بلوار حدفاصل بلوار 52 متری حدفاصل میدان شهدا تا بلوار کویر به عنوان بلوار «شهدای جهادگر» را از جمله نامگذاری جدید بلوارها عنوان کرد.

به گفته وی، بوستان ملل(بوستان جدیدالاحداث بلوار باقرالعلوم(ع))، بوستان جوانمرد (بوستان خیابان شهید حسنی نژاد واقع در خیابان فاضل نراقی) و بوستان مسگر(بوستان واقع در خیابان شهرداری) را از جمله نامگذاری‌ها در حوزه بوستان‌ها محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون نامگذاری معابر شهرداری کاشان، با اشاره به اینکه میدان داخل شهرک صنایع کارگاهی به میدان کارآفرینی نامگذاری شده است، از انتخاب نام «سردار شهید ابوالفضلی حسن آبادی» برای عنوان جاده قدیم حسن آباد خبر داد.

فرجی، با اشاره به گونه «سریال» در نامگذاری مجموعه‌ای از معابر به صورت متوالی، سریال گوهر(خیابان اباذر کوچه آب انبار حاج باقر(عترت 26) کوچه بهورز، فرعی های منشعب)، سریال ترتیبی (حسن آباد مسیر منتهی به یزدآباد، شکوفه 15، فرعی های منشعب)، سریال شکوفه(میدان شهدای حسن آباد، مسیر منتهی به یزدآباد، معابر فرعی) و سریال ریحان(بلوار شهید معمار حسن آبادی، فرعی های منشعب) را از جمله عناوین منتخب برای این معابر عنوان کرد.

وی به نامگذاری دو معبر واقع در «خیابان امام خمینی(ره)، کوچه شهیدان افشار، کوچه شهید جهانگیر» و همچنین یک معبر در «بلوار شهید معمار حسن آبادی» اشاره کرد و گفت: «شهید سید علی امین آبادی» و «شهید هانی سنگی» نام دو معبر واقع در کوچه جهانگیر و «حمزه سیدالشهدا» نام معبر واقع در بلوار شهید معمار حسن آبادی است.

دبیر کمیسیون نامگذاری معابر شهرداری کاشان همچنین در ادامه در خصوص تغییر نام معابر، از عنوان گرفتن انارستان 10 در خیابان امیرکبیر به نام «بلوار نیایش» و کوی سیاست 13 واقع در خیابان شهید مدرس به نام «خیابان آیت الله خراسانی» و کوی معراج 48 (کوچه حسین پور) به نام «خیابان کرامت» خبر داد.

فرجی، تغییر نام کوچه ابریشم 49 در خیابان امیرکبیر به «شهید علی محمد والی» و مزین شدن عناوین شکوفه هفتم و شکوفه 35 واقع در حسن آباد (مسیر منتهی به یزدآباد) به ترتیب به نام «شهید رضا کلمی» و «شهید عباس پایدار» و همچنین تغییر نام شکوفه 33 در این مسیر به «کوچه دربند»را متذکر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه