English

‌‌معاون وزیر اقتصاد جمهوری اسلواکی:

تفکر برنامه‌محور مدیریت شهری کاشان، موفقیت آن را تضمین می‌کند

معاون وزیر اقتصاد جمهوری اسلواکی گفت: تفکر برنامه‌محور مدیریت شهری کاشان، موفقیت آن را تضمین می‌کند.

 تفکر برنامه‌محور مدیریت شهری کاشان، موفقیت آن را تضمین می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، یان اورلوچ در دیدار با شهردار کاشان ضمن قدردانی از میزبانی شهرداری کاشان ، این خطه را دربردارنده تاریخی غنی و پیشینه تمدنی ارزشمند دانست و گفت: برای استمرار این موفقیت حاصل از تمدن، باید هر روز آن را تکرار و تضمین کنیم.

وی، با تمجید از برنامه‌ها و استراتژی شهردار کاشان خاطرنشان کرد: شهردار کاشان بواسطه برخورداری از برنامه و استراتژی در فعالیت‌هایشان، مدیری، موفق، لایق و کارآمد محسوب می‌شوند.

معاون وزیر اقتصاد جمهوری اسلواکی، این کشور را دارای 5.5 میلیون نفر جمعیت ذکر و بیان کرد: کشورم از نظر تقسیمات منطقه‌ای به هشت بخش تقسیم شده و پایتخت اسلواکی جمعیتی مانند کاشان دارد.

اورلوچ مناطق هشت گانه اسلواکی را دارای تنوع اقتصادی و زیرساختی عنوان و تأکید کرد: موفقیت یک کشور را باید در دو پارامتر سیاست‌های کلی و مدیریت‌های شهری ارزیابی کرد.

معاون وزیر اقتصاد جمهوری اسلواکی زمینه‌های همکاری پیشنهادی از سوی شهردار کاشان را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: آمادگی تعامل و مهیا کردن عرصه‌های همکاری و سرمایه‌گذاری در کاشان به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات و شهر هوشمند را داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه