English

حسن بخشنده امینه:

شهرداری کاشان با وجود تنگناهای اقتصادی از حوزه فرهنگ غافل نشده است

شهردار کاشان گفت: شهرداری در حوزه ارتقای فرهنگ عمومی به تنهایی در میدان است اما هیچ‌گاه رسالت خود را در این زمینه فراموش نمی‌کند.

 شهرداری کاشان با وجود تنگناهای اقتصادی از حوزه فرهنگ غافل نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده امنیه در نشست شورای اسلامی شهر که به بررسی مسائل فرهنگی کاشان اختصاص داشت، عنوان کرد:  شهرداری کاشان در حوزه ارتقای فرهنگ عمومی به تنهایی در میدان است اما هیچ‌گاه رسالت خود را در این زمینه فراموش نمی‌کند.

وی تأکید کرد: مجموعه‌های فرهنگی و فرهنگ‌ساز مدیریت شهری نظیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل و...از تمام ظرفیت‌های خود در حوزه ترویج ارزش‌های فرهنگی و مکتبی استفاده می‌کنند.

شهردار کاشان، با یادآوری اقدامات فرهنگی شهرداری در حوزه‌‌های نشاط اجتماعی، ایثار و شهادت، ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی تصریح کرد: تمام این تلاش‌ها با وجود بدهی سنگین و تنگناهای اقتصادی شهرداری صورت گرفته است.

بخشنده امنیه، آغاز عملیات عمرانی در باغ موزه دفاع مقدس بعد از وقفه‌ای چندساله را خاطرنشان کرد و افزود: علاوه بر نصب، طراحی و اجرای یادمان شهدا در ورودی شهر، رویدادهای متعددی در حوزه ایثار و شهادت به همت یا با مشارکت شهرداری برگزار شده است.

وی به فعالیت‌های شهرداری در زمینه اطلاع‌رسانی نیز اشاره و عنوان کرد: اکران 6 تا 8 هزار متر تبلیغات محیطی در قالب اقدامات ترویجی و همچنین حمایت از مجموعه‌های فرهنگی و هنری نمونه‌ای از تلاش شهرداری در این زمینه است.

شهردار کاشان، پشتیبانی از مجموعه‌های فرهنگی، هنری، موسسات قرآنی و...را به منظور ترویج مفاهیم و ارزش‌های ملی و دینی یادآور شد و گفت: تا حد امکان به عموم تقاضاها برای حمایت از فعالیت‌های سودمند فرهنگی و هنری پاسخ مثبت داده‌ایم.

حسن بخشنده امنیه، بر لزوم پرهیز از موازی‌کاری در حوزه فرهنگ تأکید کرد و گفت: اگر شهرداری متولی حوزه‌ای است، باید به وظایف و اختیارات آن احترام گذاشت و نباید در فعالیت آن با رفتار سلیقه ای و احساسی وقفه ایجاد کرد.

شهردار کاشان همچنین با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه گردشگری، به خصوص در ایام ورود گردشگر بیان کرد: با وجود معضل اساسی در زیرساخت‌ها، اما از حداکثر توان خود برای میزبانی شایسته از میهمان دارالمومنین استفاده کردیم.

شایان ذکر است؛ در این نشست نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جانشین فرماندهی انتظامی و روسای دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه