English

هشتمین برگ خدمت ورق خورد؛

بهره‌برداری از پروژه بهسازی بازارچه سردار در کاشان

شهردار کاشان از اتمام و بهره‌برداری از پروژه بهسازی بازارچه سردار در کاشان خبر داد .

بهره‌برداری از پروژه بهسازی بازارچه سردار در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده امنیه از اتمام و بهره‌برداری از پروژه بهسازی بازارچه سردار خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه در این نوبت بالغ بر 5 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی بیان کرد: اجرای 500 متر مربع بلوک فرش،200 متر طول اجرای لوله‌گذاری جهت هدایت هرزآب، اجرای 200 متر سنگ طرح دار در حاشیه بازارچه، اصلاح شبکه برق و آب به طول 100 متر، تخریب 500 متر مربع آسفالت، خاک‌برداری، نصب بولارد، اجرای پل کانیوو، بتن‌ریزی و...از جمله اقدامات صورت گرفته برای اجرای این پروژه بوده است.

این مقام مسئول افزود: دغدغه شهروندان و کسبه بازارچه سردار نسبت به وضعیت نامطلوب آسفالت و همچنین تناسب بیشتر بلوک فرش در مقایسه با آسفالت برای مکان قدیمی مانند بازارچه، مدیریت شهری را برآن داشت تا عملیات بهسازی بازارچه را در دستور کار قرار دهد.

شهردار کاشان، احیا و بازآفرینی معابر و اماکن اصیل و تاریخی به عنوان یکی از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره ذکر و تصریح کرد: در این اقدامات سعی می‌شود ضمن توجه به حفظ هویت و اصالت اماکن و بناها، سهولت استفاده و بهره‌مندی شایسته شهروندان نیز مدنظر قرار گیرد.

حسن بخشنده امنیه اظهار کرد: پروژه بهسازی بازارچه سردار به همت شهرداری منطقه یک و سازمان عمران و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کاشان اجرا شده است.

بازارچه سردار 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه