English

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع ) انجام شد؛

رونمایی از یادمان سرداران شهید دارالمومنین کاشان

به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، همزمان با روز شهدا، یادمان سرداران شهید دارالمومنین کاشان در ششمین طرح از" ۱۰۰ برگ خدمت " رونمایی شد.

رونمایی از یادمان سرداران شهید دارالمومنین کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزای موج اصفهان، شهردار شهرستان کاشان در آیین رونمایی از یادمان سرداران شهید بیان کرد: برخورداری از برنامه‌های فرهنگی  ایثار و شهادت جز الویت ها بوده  است.

حسن بخشنده با طرح این سئوال که چرا شهری با 1800 شهید دوران دفاع مقدس و هزارن جانباز و ایثارگر چرا ورودی شهری ما مزین به تندیس این عزیزان نباشد، تصریح کرد: در طراحی و ساخت این المان ها از  نظرات وکارشناسان و طراحان مختلف بهره گرفته  که علاوه بر اینکه روح "ایثار و شهادت" نمادی از " معماری نقوش سنتی "شهر کاشان  در آن شاهد باشیم در ادمه گفت که اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال  هزینه صرف شده.

وی افزود: در نهایت با تلاش مستمر و مدیریت سازمان سیما منظر این تصاویر قبل فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ رونمایی شد ، این یادمان شهدا که ۳۰عدد که هر اِلمان شامل ۳ تصویر از شهیدان که در روز شهید نامگذاری شده به اتمام برسد.

شهردار کاشان گفت: نگاه مدیریت شهری در این دوره به حوزه ایثار و شهادت بسیار نگاه ویژه به برنامه‌های فرهنگی شهر کاشان است‌.

در ادامه این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر کاشان  با ذکر سخنی ازمقام معظم رهبری که تمام مشکلات این جامعه این است که  از اسلام و قرآن دور شده ایم.

علی هاشمی طاهری گفت: چهره شهرستان کاشان بر گرفته از اخلاقیات وآرمان های شهدا  است ما بایستی اهداف خود را در جامعه جاری کنیم.

وی با بیان اینکه کاشان پایتخت نهج البلاغه هست، جای تاسف دارد که هیچ کاری برای نهج البلاغه  نکرده ایم و شورای شهر با دیدگاه و نگرشی به ارزش ها  یکی از اهدافش این است که کالبد شهر شهدایی شود.

شهرداری کاشان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه