English

سالمندان گلمکان میزبان پرچم متبرک حرم رضوی شدند

خادمان حرم مهربانی در میلاد امام هشتم(ع) با دردست داشتن پرچم سبز رنگ بارگاه منور رضوی فضای مرکز سالمندان گلمکان را آکنده از عطر و بوی حرم کردند.

سالمندان گلمکان میزبان پرچم متبرک حرم رضوی شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، روابط عمومی خیریه سالمندان توحید گلمکان در خبری اطلاع داد: سالمندان گلمکان در خراسان رضوی در هفته کرامت و همزمان با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) میزبان پرچم متبرک حرم رضوی شد.

همچنین خادمان حرم مهربانی در میلاد امام هشتم(ع) با دردست داشتن پرچم سبز رنگ بارگاه منور رضوی فضای مرکز سالمندان گلمکان را آکنده از عطر و بوی حرم کردند.

کاروان حضرت علی بن موسی الرضا (ع ) در بدو ورود به مرکز سالمندان مورد استقبال مدیر عامل و سایر مسوولان قرار گرفتند و سپس در این میان صلوات و عرض ارادت مشتاقان به بخش های دیگر هدایت شدند که با استقبال سالمندان مرکز قرار گرفتند.

در این مراسم سالمندان در بدو ورود خادمین با استقبال از آنها با چشمانی شوق انگیز و به نیابت زیارت پرچم مطهر آن حضرت را در آغوش گرفته و بوسیدند.

ایجاد شور و شوق و نشاط بین زندانیان قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) و زمزمه های رضا رضای سالمندان و مدیحه سرایی خادمان از دیگر برنامه های این آیین بود.

تبیین ابعاد شخصیت امام رئوف از مهمترین برنامه‌های خادمان کاروان زیر سایه خورشید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه