English

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین شریعتی نژاد:

اعلام برنامه های سومین شب قدر در حرم مطهر رضوی(ع)

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: این مراسم با قرائت قرآن از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در قالب ویژه‌برنامه قرآنی و ترتیل خوانی آغاز می‌شود.

اعلام برنامه های سومین شب قدر در حرم مطهر رضوی(ع)

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین شریعتی نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در خبری اعلام کرد: با توجه به اهمیت شب‌های قدر ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و معرفتی در سومین شب از لیلی قدر برای زائران و مجاوران امام رضا (ع) با محوریت صحن پیامبر اعظم (ص) تدارک دیده‌شده است.

حجت‌الاسلام‌ شریعتی نژاد در ادامه این خبر اضافه کرد: این مراسم با قرائت قرآن از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در قالب ویژه‌برنامه قرآنی و ترتیل خوانی سوره‌های روم، دخان و عنکبوت به صوت جواد پناهی، احسان محمدی و سید حامد حسینی آغاز می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی همچنین تصریح کرد: دعای پر فیض دعای جوشن کبیررا هم حجت‌الاسلام‌ مهدی شجاع و مهدی سروری قرائت خواهند کرد و پس از اتمام دعا، حاج محمود کریمی به نیایش و روضه‌خوانی خواهد پرداخت.

وی در ادامه این خبر اظهار کرد: ایراد سخنرانی و انجام مراسم قرآن به سر پایان‌بخش این محفل نورانی خواهد بود که آن را حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مسعود عالی برگزار می کند.

حجت‌الاسلام‌ شریعتی نژاد در خاتمه این خبر خاطرنشان: پیش بینی شده است ویژه برنامه احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حرم رضوی تا ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به اتمام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه