English

شاهوارپور عنوان کرد:

به مناسبت دهه کرامت گردهمایی شبکه جوانان رضوی استان خوزستان در اهواز برگزار شد

پانزدهمین گردهمایی شبکه جوانان رضوی استان خوزستان به مناسبت دهه کرامت در سرسرای شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در اهواز برگزار شد.

به مناسبت دهه کرامت گردهمایی شبکه جوانان رضوی استان خوزستان در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان روز پنجشنبه در این گردهمایی با بیان اینکه امروز در کشور نیاز به کار فرهنگی است گفت: باید به موضوع فرهنگ بیش از پیش پرداخته شود، بسیاری از مشکلات با تقویت بخش فرهنگی قابل حل است.

سردار حسن شاهوار پور ادامه داد: در طول سال مناسبت های زیادی وجود دارد که می‌توان با برگزاری برنامه های متنوع، فرهنگ سازی در حوزه دین و اخلاق را انجام داد، اگر فرهنگ ولایتمداری را توسعه دهیم بسیاری از مشکلات در استان خوزستان حل می شود.

وی ادامه داد:  امام هشتم و خواهر گرامی ایشان برای کشور ما برکات زیادی دارند و  مانند چشمه جوشان خیر و برکت برای ایران هستند.

سردار شاهوار پور ادامه داد: دشمنان بسیار تلاش کردند که آثار وجودی امام هشتم را در منطقه از بین ببرند اما خداوند می خواهد که همچنان آثار این بزرگواران در کشور  و منطقه ماندگار باشد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: بسیاری از مردم توفیق ندارند که به زیارت امام رضا(ع) بروند اما اعضای کانون های رضوی این شرایط را برای آن ها فراهم می کنند.

در ادامه این مراسم مسئول کانون های رضوی در خوزستان بیان کرد: امید بخشی و در کنار مردم بودن امروز در این شرایط اقتصادی یکی از مهم ترین وظایف خادمان رضوی است.
حجت الاسلام علینژاد اظهار داشت: این سختی ها با همت مردم و مسئولان به پایان می رسد و از این سختی ها کشور ایران سربلند خواهد شد.
وی افزود: خادم آستان رضوی بودن افتخار است و هر کس باید از ارزش های اخلاقی و دینی امام مهربانی ها در زندگی خود استفاده کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه