English

جواد موسوی:

رونمایی اثر هنری بارگاه بهشت هم زمان با دهه کرامت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، خراسان رضوی بیان کرد: این اثر هنری نفیس شامل تصویری سه بعدی بارگاه منور رضوی و بارگاه امام حسین (ع) روی رکاب انگشتر کا توسط استاد علی جنگی تولید شده است.

رونمایی اثر هنری بارگاه بهشت هم زمان با دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: با حضور مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اثر هنری بارگاه بهشت هم زمان با دهه کرامت و هفته صنایع دستی در مشهد رونمایی شد.

موسوی در ادامه این خبر اضافه کرد: این اثر هنری نفیس شامل تصویری سه بعدی بارگاه منور رضوی و بارگاه امام حسین (ع) روی رکاب انگشتر کا توسط استاد علی جنگی تولید شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: در مشهد ۱۱۴ هنرمند در رشته قلم‌زنی و با موضوع زیارت  فعالیت می‌کنند که استاد جنگی یکی از این هنرمندان است.

وی افزود: تعداد ۳۱۳ اثر هنری نفیس قلمزنی استاد جنگی در هتل مدینه الرضا (ع) مشهد به نمایش گذاشته شده است و هنرمندان صنایع دستی خراسان رضوی در ۸۵ رشته صنایع دستی فعالیت دارند که ۲۵ رشته آن مرتبط با زیارت و فرهنگ رضوی است.

موسوی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایطی ایجاد کنیم که از صنایع دستی به عنوان  سوغات زیارت استفاده شود و در تمامی اماکن و تاسیسات گردشگری در فضا‌های داخلی آن‌ها صنایع دستی را به فروش برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه