English

نادر فلاحی:

موزه نمایشگاه عشایر گرمی افتتاح شد

مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل گفت: موزه نمایشگاه عشایر شاهسون در شهرستان گرمی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و با زیربنای ۶۰۰ متر افتتاح شد.

موزه نمایشگاه عشایر گرمی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در آیین افتتاح موزه نمایشگاه عشایر گرمی گفت: موزه نمایشگاه عشایر شاهسون به منظور پاسداشت میراث معنوی و فرهنگی عشایر استان در شهرستان گرمی افتتاح شد.

وی افزود: این موزه نمایشگاه در محیطی با زیربنای ۶۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در مدت زمان کمتر از سه ماه توسط همکاران اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل آماده شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل می گوید: عشایر نماد غیرت، مرزداری و هویت ملی هستند که ما در پاسداشت این قشر و به منظور حفظ و صیانت از میراث آنها موزه عشایری شاهسون را در شهرستان گرمی و با پیگیری‌های نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی کردیم.

فلاحی با اشاره به اهمیت موزه‌ها در افزایش ماندگاری مسافر در استان، بیان کرد: با راه‌اندازی این موزه و سایر موزه‌های استان در کنار توسعه تاسیسات گردشگری به دنبال توزیع عادلانه جاذبه‌های گردشگری در همه شهرستان‌های استان و افزایش ماندگاری مسافر در استان هستیم.

موزه نمایشگاه عشایر شاهسون در شهرستان گرمی روز یکشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۱ با حضور نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان گرمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و جمعی از عشایر گرمی افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی