English

استاندار مازندران:

توسعه استان با بهره گیری از ظرفیت نخبگان و شرکت های دانش بنیان میسر می شود

استاندار مازندران گفت: راهکار توسعه اقتصادی مازندران حمایت از شرکت ها و فعالیت های دانش بنیان است و باید بخش خصوصی از ظرفیت نخبگان و شرکت های فناور برای توسعه کسب و کار و کاهش آمار بیکاران در استان استفاده کنند. ‎

توسعه استان با بهره گیری از ظرفیت نخبگان و شرکت های دانش بنیان میسر می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه قرارگاه تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین در جمع روسای دانشگاه و مدیران عضو این قرارگاه، اظهار داشت: هدفگذاری که امسال رهبر معظم انقلاب برای رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور مطرح فرمودند بر محور دانش بنیان و اشتغالزایی است که همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق این امر باید به معنای واقعی پای کار بیایند.

وی ادامه داد: راهکار توسعه اقتصادی مازندران حمایت از شرکت ها و فعالیت های دانش بنیان است و باید بخش خصوصی از ظرفیت نخبگان و شرکت های فناور برای توسعه کسب و کار و کاهش آمار بیکاران در استان استفاده کنند.

استاندار مازندران افزود: در بودجه سال جاری، رشد هشت درصدی اقتصادی برای کشور پیش‌بینی شده و برای تحقق این امر شرکت‌های دانش بنیان نقش غیرقابل انکاری دارد.

وی تصریح کرد: برپایی قرارگاه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در استان به این معنا بوده که برای توسعه شرکت های دانش بنیان باید مسئولان با تلاش مضاعف در رکاب و خدمت نخبگان علمی باشند.

حسینی پور بیان داشت: مازندران برای جبران عقب ماندگی های خود نیازمند استفاده اصولی از شرکت‌های دانش بنیان است و توسعه استان بدون بهره گیری از شرکت های فناور امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: دانشگاه های استان برای تحقق شعار سال باید به معنای واقعی پای کار بیایند و دستگاه های اجرایی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان باید با دانشگاه های استان همواره در ارتباط باشند.

استاندار مازندران عنوان داشت: مازندران تشنه سرمایه‌گذاری در طرح های نوین اقتصادی با اولویت شرکت های دانش بنیان است و مسئولان استان باید همواره زیر پای شرکت های دانش بنیان فرش قرمز پهن کنند.

وی خاطرنشان ساخت: هشت کارگروه مختص حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در استان تشکیل شده که باید با برنامه‌ریزی اصولی تمامی دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت این کارگروه‌ها برای حمایت از نخبگان علمی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه