English

ارائه تسهیلات ۴ درصدی به شرکت های فناور برای تولید اقلام مقابله با کرونا

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور ارس از ارائه تسهیلات 4 درصد به شرکت های فناور و دانش بنیان در زمینه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی مقابله با کرونا خبر داد.

ارائه تسهیلات 4 درصدی به شرکت های فناور برای تولید اقلام مقابله با کرونا

 به گزارش خبرگزاری موج، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور ارس با اعلام این خبرگفت: مرکز رشد واحدهای فناور ارس و صندوق پژوهش و فناوری ارس در خصوص حمایت از شرکت های دانش بنیان  و فناور برای تولید اقلام و محصولات مقابله با ویروس کرونا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، این صندوق در خصوص حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان و فناور اعلام آمادگی کرده بود که به 4 شرکت واجد شرایط تسهیلاتی با کارمزد 4 و 11 درصد تخصیص یافته است.

پریسا بهلولی گفت: در همین راستا از محل مرکز رشد واحدهای فناور،  به سه شرکت در زمینه تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح، تسهیلات 200 الی 500 ملیوین ریالی با نرخ کارمزد 4 درصد و به یک شرکت در زمینه تولید ماسک 500 میلیون ریال وام 11 درصد از محل صندوق پژوهش و فناوری ارس پرداخته شده است.

وی در ادامه افزود: برای سه شرکت مذکور علاوه بر ارائه تسهیلات، 50 درصد تخفیف استفاده از سالن های تولید سازمان منطقه آزاد ارس نیز در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه