English

سیدحامد‌ عاملی:

تحول در حوزه تربیتی و آموزشی با اجرای برنامه عملیاتی امکان‌پذیر است

استاندار اردبیل گفت: با توجه به تدوین برنامه تحول در حوزه تربیتی و آموزشی، عملیاتی شدن آن برای تحول در این حوزه ضروری است.

تحول در حوزه تربیتی و آموزشی با اجرای برنامه عملیاتی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل در شورای آموزش‌و‌پرورش استان گفت: با توجه به تدوین برنامه تحول در حوزه تربیتی و آموزشی، عملیاتی شدن آن برای تحول در این حوزه ضروری است و باید از نظرات اجرایی و عملیاتی پیشکسوتان حوزه تعلیم و تربیت برای اجرای عملیاتی این برنامه تحولی استفاده شود. 

وی افزود: استخراج شاخص‌های کمی و کیفی به‌صورت اجرایی و قابل اندازه‌گیری برای رویکرد جدید آموزشی و تربیتی تدوین‌شده در استان اردبیل ضروری است.

استاندار اردبیل می گوید: منابع انسانی جزو سرمایه‌های مهم جامعه است و در سایه پرورش انسان‌ها می‌توانیم بر کمبودها و مشکلات فائق آمده و گام‌های مهمی در راستای بهبود عقب‌ماندگی‌ها برداریم.

عاملی گفت: هر تصمیمی که در راستای تحول در حوزه آموزش‌و‌پرورش اتخاذ می‌شود، در تربیت افراد و تعیین سرنوشت آینده آنان تأثیرگذار است.

او بیان کرد: تحول در حوزه آموزش‌وپرورش با نگاه اداری و عادی ایجاد نمی‌شود و همه فعالان این حوزه باید با دغدغه تربیت انسان، فراتر از وظیفه اداری اقدام کنند.

لازم به ذکر است؛ در این نشست، تعدادی از فرهنگیان و معلمان باسابقه استان اردبیل، نظرات و راهکارهای خود را در راستای اجرای تاثیرگذار برنامه تحول تربیتی و آموزشی استان بیان کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه