English

سیدحامد‌ عاملی:

پیمانکاران بومی متخصص در اجرای پروژه‌ها مشارکت داده می‌شوند

استاندار اردبیل گفت: پیمانکاران بومی متخصص در اجرای پروژه‌های استان مشارکت داده می‌شوند.

پیمانکاران بومی متخصص در اجرای پروژه‌ها مشارکت داده می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل در نشست با انجمن پیمانکاران استان گفت: پیمانکاران بومی متخصص در اجرای پروژه‌ها مشارکت داده می‌شوند که این اقدام در تقویت فعالیت پیمانکاران و حفظ و افزایش ظرفیت‌های این بخش موثر بوده و هر چه بدنه پیمانکاری استان اردبیل تقویت گردد، سرعت اجرای پروژه‌ها نیز بیش‌تر شده و منافع آن عاید استان می‌شود.

وی افزود: تعریف پروتکل کیفی مشخص برای نظارت‌های فنی و آزمایشگاهی بر پروژه‌ها، در جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بعدی حائز اهمیت است.

استاندار اردبیل بیان کرد: پیگیری مستمر اقدامات و فعالیت‌های پیمانکاری، گامی مهم برای سرعت‌بخشی در اجرای پروژه‌ها است که در این راستا برگزاری جلسات ماهانه و بررسی و اتخاذ راهکارها برای تسهیل در روند کارها اهمیت دارد. 

عاملی گفت: پروژه‌هایی چون راه‌ها، راه‌آهن، سدها و آب‌رسانی‌، از جمله ضرورت‌های استان اردبیل است که با جذب و استفاده بهینه از منابع برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها تلاش می‌شود.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این نشست با تأکید بر لزوم ارتقای دانش فنی پیمانکاران از طریق برگزاری دوره‌های تخصصی، گفت: تکمیل پروژه‌های تأثیرگذار از جمله سدها و راه‌ها در افزایش بازده فعالیت‌های اقتصادی حائز اهمیت است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه