English

سیدحامد‌ عاملی:

اجرای مردمی برنامه‌های فرهنگی نتیجه‌بخش‌تر و ماندگارتر است

استاندار اردبیل گفت: اجرای مردمی برنامه‌های فرهنگی با اولویت مدرسه، مسجد، محلات و خانواده‌ها نتیجه‌بخش‌تر و ماندگارتر است.

اجرای مردمی برنامه‌های فرهنگی نتیجه‌بخش‌تر و ماندگارتر است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدحامد عاملی ، استاندار اردبیل در نشست هم‌اندیشی با جمعی از صاحب‌نظران حوزه فرهنگی استان گفت: اجرای بروکراتیک برنامه‌های فرهنگی در قالب سیستم‌های اداری، نمی‌تواند موجب تحول در فرهنگ شود و اجرای مردمی برنامه‌های فرهنگی نتیجه‌بخش‌تر و ماندگارتر است که باید مردمی‌سازی برنامه‌های فرهنگی با اولویت مدرسه، مسجد، محلات و خانواده‌ها مورد توجه باشد.

وی افزود: تعیین اولویت‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ضروری بوده و تلاش می‌شود با تشکیل کمیته عملیاتی، برنامه‌های فرهنگی دارای اولویت شناسایی و با تقسیم‌بندی منطقه‌ای و استفاده از نیروهای متخصص، اجرایی گردد.

استاندار اردبیل می گوید: درونی شدن فرهنگ در باورها و توجه به ابعاد تربیتی در بین کودکان و نوجوانان دارای اهمیت است و در این راستا باید به افراد تاثیرگذار و دستگاه‌های فرهنگی و محله‌محور از جمله کانون‌های فرهنگی مساجد توجه شود.

عاملی گفت: باید خروجی اجرای برنامه‌های فرهنگی در آینده، تربیت نیروهایی متخصص در حوزه‌های مختلف از بین نوجوانان و جوانان باشد و در این راستا توجه به گفتمان‌سازی، آموزش در محلات و بین گروه‌های تاثیرگذار از جمله مادران و استفاده از ظرفیت مربیان پرورشی مدارس حائز اهمیت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه