English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اوقاف فلاورجان خبر داد:

صدور سند مالکیت برای ۴ امامزاده شهرستان فلاورجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اوقاف فلاورجان از صدور سند مالکیت برای 4 امامزاده این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد .

صدور سند مالکیت برای 4 امامزاده شهرستان فلاورجان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی جوی زادگان در خصوص اسناد دریافتی برای موقوفات شهرستان فلاورجان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت موقوفه این شهرستان سند دار شده است.

وی با بیان اینکه چهار سند مربوط به امامزادگان شهرستان فلاورجان است، ادامه داد: از این رو امسال سند ملکی برای امامزاده حمزه و قاسم، امامزاده عبدالله شاهچراء، امامزادگان شریف و سید مرتضی و امامزاده محمد (سید عرب) صادر شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اوقاف فلاورجان همچنین به صدور سند مالکیت برای مسجد آقا سید حسن قهدریجان اشاره کرد و گفت: از تعداد اسناد دریافتی برای موقوفات شهرستان فلاورجان پنج مورد شاکل چهار امامزاده و یک مسجد انتفاعی بوده است.

وی همچنین با اشاره به اسناد دریافتی منفعتی در شهرستان فلاورجان از ابتدای سال جاری تاکنون ابراز داشت: دریافت سند موقوفه مشهدی نعمت الله عبداللهی با کاربری آموزشی در شهربهاران به ارزش 25 میلیارد ریال از جمله این اقدامات بوده است.

جوی زادگان افزود: همچنین موقوفه حاج میر محمد حسین با کاربری آموزشی در شهر بهاران با ارزش ریالی 29 میلیارد ریال از دیگر موقوفات منفعتی بوده که سند دار شده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه