English

حی بر عنوان کرد:

از اول امسال بیش از ۸هزار خوزستانی به دلیل گردوخاک به مراکز درمانی مراجعه کرده اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت هزار و ۸۵۹ بیمار دارای علایم تنفسی در پی وقوع پدیده گرد و غبار در خوزستان، به مراکز درمانی مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفتند.

از اول امسال بیش از ۸هزار خوزستانی به دلیل گردوخاک به مراکز درمانی مراجعه کرده اند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حبیب حی بربیان کرد: از این تعداد بیمار هشت هزار و ۳۷۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده و ۴۵۶ نفر در بخش‌های عادی بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند. 

وی افزود: در این بازه زمانی ۱۷ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند ضمن اینکه تاکنون هیچ مورد فوتی بر اثر پدیده گرد و غبار در استان نداشتیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در وضعیت بروز گرد و غبار از عموم مردم به ویژه بیماران قلبی، تنفسی و سالمندان درخواست داریم که توصیه‌های پزشکی را کاملا رعایت کرده و در هنگام قرار گرفتن شاخص آلایندگی در وضعیت خطرناک، در حد امکان از منزل خارج نشوند.

وی افزود: آمار مراجعه بیماران ناشی از گرد و خاک به مراکز درمانی قابل توجه بوده و فشار زیادی به بیمارستان ها وارد شده است.  

پایش کیفی هوای کشور در ساعت ۹ روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، شاخص کیفی هوای شهرهای اهواز ۴۴۹، اندیمشک ۵۰۰، بندر امام خمینی(ره) ۵۰۰، بهبهان ۵۰۰، رامشیر ۵۰۰، شادگان ۳۵۶، شوشتر ۵۰۰، ماهشهر ۵۰۰ و مسجدسلیمان ۵۰۰ در شرایط خطرناک اعلام کرد. همچنین شاخص کیفی هوای آبادان ۲۵۷ در شرایط بسیار ناسالم و شاخص کیفی هوای حمیدیه ۱۶۴ در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها گزارش شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه