English

دشتی عنوان کرد:

اختصاص و توزیع ۷۰ تن کالای اساسی در آبادان

مدیر جهاد کشاورزی آبادان با بیان اینکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم با وجود افزایش تقاضا وجود ندارد گفت: ۷۵ تن کالای اساسی برای عرضه در فروشگاه‌ها به شهرستان آبادان اختصاص یافت.

اختصاص و توزیع ۷۰ تن کالای اساسی در آبادان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان،حسن دشتی‌نژاد روز یکشنبه  بیان کرد: ۴۰ تن برنج تایلندی، پنج تن شکر و ۲۵ تن روغن به آبادان اختصاص یافته که در راستای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی در فروشگاه‌های این شهرستان توزیع خواهند شد.

وی گفت: همچنین هر ۲ روز یک بار ۶ تن مرغ کشتار روز با نرخ مصوب ۳۰۰ هزار ریال که از کشتارگاه‌های همدان و کرمانشاه تهیه می‌شود در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع خواهد شد.

دشتی‌نژاد بیان کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم اکنون به میزان کافی در این شهرستان ذخیره سازی شده و در صورت نیاز درخواست واردات کالا داده می‌شود.

وی افزود: نحوه توزیع کالای اساسی از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی اطلاع‌رسانی می‌شود تا مردم از شیوه توزیع آگاهی کافی داشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان ادامه داد: برای حفظ آرامش و کنترل قیمت بازار تامین و توزیع کالاهای اساسی همچنان خواهد داشت، و بازرسان صمت ، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، فرمانداری و تعزیرات حکومتی آبادان روزانه بر قیمت‌ها نظارت دارند.

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه