English

جهان پور معماریان عنوان کرد:

هزاران هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان تحت پوشش بیمه قرار گرفت

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: ۳۸۵ هزار هکتار از اراضی زراعی، باغات و محصول مختلف در خوزستان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفتند.

هزاران هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان تحت پوشش بیمه قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، جهان پورمعماریان اظهار کرد: در سال زراعی گذشته نسبت به بیمه محصولات کشاورزی و فرهنگ سازی در استان تلاش شده است تا در این زمینه با رشد حداکثری سطح بیمه شده، مواجه باشیم و تاکنون حدود ۳۸۵ هزار هکتار از اراضی زراعی و باغات در استان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ بیمه‌گری محصولات کشاورزی در استان افزود: صندوق بیمه بانک کشاورزی موثرترین روش و بهترین نهاد برای تضمین محصولات کشاورزی در استان است و با توجه به شروع فصل کشت و وقوع اتفاقات غیرمترقبه، بیمه محصولات کشاورزی ضرورت دارد.

معماریان تصریح کرد: بیمه محصولات از طریق این صندوق می‌تواند در صورت بروز سوانح طبیعی مانند بارندگی، خشکسالی، سیل، تگرگ و ... برای کشاورزان این اطمینان را ایجاد کند که به کمک صندوق بیمه بانک کشاورزی سرمایه بیمه‌گذار به او برگردانده خواهد شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی خورستان گفت: در سال زراعی پیش رو تعرفه‌ها و گزینه‌های متعددی با توجه به سطح توانمندی بیمه‌گذار و خطرزایی سال زراعی موجود، برای بهره‌برداران در نظر گرفته شده است تا کشاورزان و دامداران با اطمینان خاطر بیشتر در سال جاری به امر تولید محصولات کشاورزی بپردازند.

وی بیان کرد: همچنین علاوه بر بیمه محصولات کشاورزی، در ۹ ماهه سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیش از یک میلیون و ۱۴۶هزار راس دام تحت پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قرار گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه