English

گودرزی عنوان کرد:

مرزبانی ناجا در کنار مردم برای مبارزه با قاچاق کالا

فرمانده مرزبانی ناجا حفظ امنیت و جلوگیری از قاچاق کالا را از وظایف ذاتی این ارگان دانست و گفت: ماموران مرزبانی ناجا در مبارزه با قاچاق کالا و ارزاق عمومی مردم در کنار دولت مردمی است.

مرزبانی ناجا در کنار مردم برای مبارزه با قاچاق کالا

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، احمدعلی گودرزی در پادگان نهر خین شلمچه از توابع خرمشهر بیان کرد:شاخص‌های امنیتی و کشفیات سلاح و مهمات، احشام و اقلام مورد نیاز مردم از ابتدای امسال تاکنون افزایش یافته است.

وی افزود: قاچاق سلاح و مهمات، احشام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در مناطقی که گذر مرزی نیستند وجود ندارد و ماموران مرزبانی تاکنون با قاچاق کالاهای اساسی مثل آدر و گندم برخورد نکرده‌اند.

سردار گودرزی ادامه داد:ممکن است در مواردی قاچاقچیان به خاطر اختلاف قیمت فاحش بین ایران و کشورهای همسایه بتوانند با اقدام متقلبانه کالاهای اساسی را از گذرگاه‌های رسمی کشور خارچ کنند که به طور قطع با این اقدام آنها برخورد می‌شود.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانیم که دولت را در مبارزه با قاچاق ارزاق عمومی و کالاهای اساسی کشور پشتیبانی کنیم و از ابتدای حضور خدمت دولت خدمتگذار و امیدبخش، مرزبانان تلاش کرده‌اند و امید است توفیق ادامه خدمت در این مسیر داشته باشیم.

امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت:امنیت مرزبانی جمهوری اسلامی دفاع از مرزهای کشور در هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز آبی و خشکی است که در تمام مرزهای کشور سیطره اطلاعاتی داریم و امینت در مرزهای کشور پایدار است.

سردار گودرزی بیان کرد: در سال‌های گذشته اقداماتی خوبی در راستای تقویت امنیت نوار مرزی کشور انجام شده و هم اینک نیز وزیر کشور و ستاد کل نیروهای مسلح و دولت در حال پشتیبانی هستند تا بتوانیم این مهم را به سرانجام برسانیم و در مدت زمان چهارساله انسداد مرزها را به حدقابل انتظار برسانیم. 

وی گفت:امروز با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) وضعیت مرزهای ما با وجود مرزبانان و مرزنشینان غیور ما که تلاش ارزنده‌ای دارند، امنیت پایدار و توسعه یافته و امنیت همه جانبه در مرزهای جنوبی، غرب و شرق و شمال کشور حاکم است.

فرمانده مرزبانی ناجا به همراه جمعی از دانشجویان مقطع دکترا از دانشگاه علوم انتظامی آمین به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خوزستان سفر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه