English

کنتور برق ۲۵۰ روستای کردستان در سال جاری تکخوانی می شود

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: مقرر است امسال کنتور برق 250 روستای استان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان تکخوانی شده و از حالت بازفروش خارج شود.

کنتور برق 250 روستای کردستان در سال جاری تکخوانی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، هیوا خرم صبح امروز دوشنبه با بیان این مطلب گفت: یکی از اولویت های کاری شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان تامین برق مطمئن و پایدار و همچنین توسعه و اصلاح شبکه برق با هدف جلب رضایت مشترکان در نقاط مختلف استان است.

وی افزود: یکی از طرح های روستا محور این شرکت، طرح تکخوانی کنتور برق است که در آن هر مشترک روستایی همچون مشترکین شهری یک کنتور جداگانه دارد و به‌صورت جداگانه نسبت به قرائت کنتور وی اقدام می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود: درهمین راستا تاکنون کنتور برق 1237 روستای این استان با 138 هزارو 254 مشترک روستایی تکخوانی و از حالت بازفروش خارج شده است.

خرم در ادامه اظهار داشت: در مجموع و در سراسر استان، کنتور برق 516 روستا تاکنون تکخوانی نشده که قرار است تا پایان سال 1402 کنتور برق تمام روستاهای باقی مانده نیز تکخوانی شوند.

وی افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از 516 روستای باقی مانده کنتور برق 250 روستای استان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان امسال تکخوانی شده و از حالت بازفروش خارج می شود.

خرم در پایان اظهار داشت: کل هزینه های مربوط به تکخوانی کنتور روستاها بر عهده شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان است و مشترکان متحمل پرداخت هزینه ای در این خصوص نمی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه