English

استاندار کرمانشاه:

عشق به پیشرفت ایران باید به بزرگترین دغدغه‌ دانش‌آموزان تبدیل شود

استاندار کرمانشاه گفت: معلمان عزیز باید کمک کنند تا عشق به توسعه و پیشرفت ایران اسلامی به بزرگترین دغدغه دانش آموزان تبدیل شود.

عشق به پیشرفت ایران باید به بزرگترین دغدغه‌ دانش‌آموزان تبدیل شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه؛ بهمن امیری مقدم در آیین بزرگداشت هفته معلم که با حضور جمعی از معلمان استان برگزار شد؛ عنوان کرد: بر اساس آموزه‌های والای دینی، خداوند تبارک و تعال نخستین معلم عالم هستی و تربیت کننده و راهنمای انبیاء و اولیا است و این نشان از جایگاه بسیار عظیم معلمی دارد.

وی یادآور شد: معلمان، شریف‌ترین و پرمسئولیت ترین شغل دنیا که همان انسان سازی است را عهده‌ دار هستند و اگر معلمان به درستی انسان ها را تربیت کنند بسیاری از مشکلات حل می شود‌. 

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانش توصیه کرد: معلمان در بالای تخته بنویسند "من کشورم را دوست دارم" زیرا این دوست داشتن بسترساز عشق بیشتر به ایران اسلامی در میان نسل جدید و تلاش شبانه روزی آن‌ها برای توسعه و پیشرفت کشور است.

وی اقتدار امروز ایران اسلامی را محصول تلاش‌های معلمان برای تربیت انسان های شریف شجاع و است و گفت: سردار سلیمانی که امروز افتخار ایران اسلامی و تمام دنیا محسوب می شوند محصول تربیت شایسته معلمان ما است.

امیری مقدم عنوان کرد: کشور ایران ۴۰ سال است که با وجود تحریم های شدید و ظالمانه، به پیشرفت‌های شگرف و عظیمی در مقایسه با سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دست یافته است، کاری که از هیچ کشور دیگری در دنیا برنمی‌آید.

وی با تاکید بر اینکه تجلیل از مقام معلم نباید به سالن‌ها محدود شود، در ادامه تاکید کرد: تجلیل از جایگاه والای معلم باید تبدیل به یک فرهنگ همگانی در کوچه، محله و بازار و ... تبدیل شود و همه در این هفته از جایگاه معلم تقدیر کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر ضرورت تغییرات خلاقانه در شیوه‌های تدریس گفت: معلمان می توانند با انتخاب‌ روش‌های تدریس متفاوت و خلاقانه به آموزش بهتر و تقویت خلاقیت در دانش‌آموزان کمک کنند.

وی با تاکید بر ضرورت آشنایی دانش آموزان با پیشینه و تاریخ افتخارآفرین کرمانشاه گفت: کرمانشاه را با ویژگی های مثبت آن مانند قهرمانی، پهلوانی، مهمان نوازی، سرزمین چهار فصل، دروازه عتبات عالیات، قطب کشاورزی، مردم مومن، قطب علمی، پزشکی و ..‌‌. به نسل جدید معرفی کنیم و عشق به پیشرفت کرمانشاه را در میان آن‌ها تقویت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه