English

مدیرامور شعب بانک ملی مازندران:

۸۷تبلت توسط بانک ملی به دانش‌آموزان مازندرانی هدیه داده شد

مدیرامور شعب بانک ملی مازندران گفت: ۸۷ تبلت دانش‌آموزی اهدایی مدیرعامل بانک ملی کشور طی مراسمی در اختیار مدیران آموزش و پرورش مازندران قرار گرفت.

 ۸۷تبلت توسط بانک ملی به دانش‌آموزان مازندرانی هدیه داده شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی رشیدی اظهار داشت: گفت: این تبلت ها به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان برای کمک به توسعه فعالیت آموزشی ایام کرونا در اختیار آموزش و پرورش مازندران قرار داده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه در بحث کرونا سازمان‌های زیادی دچار آسیب دیدند، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان مازندران در این زمینه دچار مشکلات بیشتری شده و نقش آموزش و پرورش بسیار مهم است.

مدیر امور شعب بانک ملی مازندران ، خاطر نشان کرد: نقش اثرگذار آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی را نباید نادیده گرفت و بانک ملی هم با درک این موضوع در این حوزه ورود پیدا کرده است.

وی با اعلام اینکه از نظر بانک حفظ و تربیت منابع انسانی بسیار مهم است، گفت: مهمترین دارایی یک سازمان نیروی انسانی و است و همه معتقد هستند که آموزش و پرورش سالم  و توانمند می‌تواند نیروی انسانی قدرتمند و دغدغه‌مند تربیت کند.

رشیدی با بیان اینکه امروز بانک ملی مازندران سهم ۲۵ درصد بانکی استان را در اختیار دارد، گفت: ۱۳ بانک عضو شورای بانک‌های استان هستیم و در بدترین شرایط بانک ملی در اختیار مردم بوده است.

وی اضافه کرد: در بحث کرونا همه گروه‌ها آسیب دیدند به همه این بانک‌ها بر اساس مصوبات از مرکز پرداختی‌های خوبی داشتیم و بیشترین پرداختی توسط بانک ملی انجام شده است.

مدیرامور شعب بانک ملی مازندرانگفت: بانک ملی پیگیر اجرای مسوولیت اجتماعی مردم است، در حوادث هم بیشترین تزریق مالی توسط بانک ملی انجام شده است.

وی یادآور شد: در بحث کرونا انتظار داشیتم که سایر بانک‌ها همکاری داشته باشند بانک ملی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ فقره تبلت را تهیه کرده و اگر باز هم موادری باشد با کمال میل و افتخار نسبت به تامین نیازمندی‌های بانک اقدام می‌کنیم.

رشیدی خاطرنشان کرد: مدیرعامل  حدود ۲میلیارد ریال به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان در قالب هبه تقدیم آموزش و پرورش مازندران کرده است همچنین در بهسازی و بازسازی مدارس هم بانک ملی ایران مشارکت داشته است.

وی ادامه داد: اقدامات مهمی در بانک ملی در استان مازندران انجام شده است، در استان دستگاه سی تی آنژیو قلب وجود نداشت این دستگاه با تخصیص اعتبار توسط بانک ملی انجام شده است، دستگاه دیگری هم در بیمارستان امام خمینی امام(ره) ساری هم در این مرکز درمانی در حال نصب است، خرید دستگاه پت اسکن برای دیگر مراکز درمانی استان در دستور کار بانک قرار دارد.

رشیدی خاطرنشان کرد: همه پل‌های که در شهر ساری انجام شده با مشارکت بانک ملی ایجاد شده است و این مشارکت در همه شهرهای استان مازندران انجام می‌شود.

وی با اشاره به احداث سد شهید رجائی در استان مازندران، یادآور شد: شاید اطلاع رسانی در این حوزه کمتر شده در این زمینه هم بانک ملی مشارکت داشته است.

مدیرامور شعب بانک ملی مازندران، با اعلام اینکه در جذب منابع بانکی کشور، در استان مازندران موفق شدیم که رتبه برتر کشور را به دست بیاوریم، گفت:  اقبال عمومی برای دریافت خدمات از بانک ملی بسیار زیاد است.

وی در پایان گفت: کمک به مجموعه بزرگ آموزش و پرورش را یک وظیفه اجتماعی در بانک ملی می‌دانیم و از همه ظرفیت‌ها برای توسعه فعالیت آموزشی به کار می‌بریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه