English

۴۴ هزار نوآموز مازندرانی اول مهر وارد مدرسه می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: امسال ۴۴ هزار کلاس اولی وارد مدارس مازندران می شوند.

44 هزار نوآموز مازندرانی اول مهر وارد مدرسه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، علی قاسمی با بیان اینکه جشن شکوفه‌ها به صورت همزمان در مدارس مازندران برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم نمادین جشن شکوفه ها در مدرسه شهید مهدی رشتی ناحیه دو ساری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه زنگ مهر روز شنبه یکم مهر ماه در مدارس سراسر استان نواخته می‌شود، تصریح کرد: این مراسم همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان و هفته دفاع مقدس به صورت نمادین در دبیرستان آیت‌الله هاشمی نکا نواخته می‌شود.

این مسؤول با اعلام اینکه ۳۲ پروژه آموزشی از سوی اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تحویل آموزش و پرورش استان شد، گفت: این مهم در زمینه ساماندهی دانش‌آموزان صورت گرفت.

قاسمی با تأکید بر اینکه امسال مهر خوبی را پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: مشکلی خاصی نیز پیش رو نداریم که امیدواریم با همراهی اولیا و دانش آموزان مشکلات مرتفع شود.

وی درباره مدارس استیجاری سطح مازندران، تصریح کرد: تعداد مدارس استیجاری سطح استان به تعداد انگشتان دست نیست و در این زمینه نیز مشکل خاصی نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پایان گفت: توصیه ما به خانواده‌ها این است برای جشن شکوفه‌ها با دانش‌آموزان وارد مدارس شوند تا بتوانند با خاطره‌ای شیرین سال تحصیلی را آغاز کنند و طی ۱۲ سال آینده تحصیلی نقش‌آفرین باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه