English

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

رفع کم بود فضای آموزشی گلستان نیازمند حمایت خیرین است

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خواستار حضور خیرین برای ساخت مدارس و رفع نیازهای آموزشی دانش آموزان گلستان شد.

رفع کم بود فضای آموزشی گلستان نیازمند حمایت خیرین است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا وطنی صبح یکشنبه در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گلستان که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در آیات قرآنی می فرماید انسان را با علمی که داشته برای جانشینی خود در روی زمین خلق کرده است.

وی با بیان اینکه خداوند شالوده انسان را بر اساس خداشناسی و خداپرستی بنیان نهاده است، افزود: هدف از خلقت انسان و قرار دادن او برروی زمین تکامل انسان بوده و هر آنچه در آسمان و زمین بوده را در اختیارش گذاشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با تاکید بر نیاز بخش آموزش گلستان به حضور خیرین، اظهار کرد: خیرین افرادی هستند که به فرمان الهی عمل می کنند و از توانایی که خداوند در اختیارشان قرار داده در راستای تربیت انسان ها استفاده می کنند.

مدرسه سازی همان انسان سازی است

وطنی افزود: خیرین افرادی هستند که هرچه داشته باشند را در راه مدرسه سازی مصرف می کنند چراکه مدرسه سازی همان انسان سازی است.

وی تصریح کرد: در این مدارس انسان هایی تربیت می شوند که می توانند با توانایی خود به اقتصاد جامعه کمک کنند و موجب پیشرفت کشور شوند.

وطنی با بیان اینکه مدرسه سازان به دنبال انسان سازی هستند، اظهار کرد: هدف خیرین از مدرسه سازی نزدیکی به خدا بوده و ما شاهدیم مدرسه سازی تنها مختص به سالمندان نبوده و تمام گروه های سنی را شامل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: مدرسه سازی کمتر از مسجد سازی نبوده و هر دو در راستای اجرای فرمان الهی است.

وی تاکید کرد: مدرسه سازی بالاتر از همه خیرات بوده چرا که انسان هایی که در این مدارس تربیت می شوند موجب توانمندسازی جامعه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه