English

نهادهای دولتی باید از ظرفیت گروه‌های جهادی برای حل مشکلات استفاده کنند

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در چندین سال اخیر اقدامات قابل تقدیری به مناطق محروم داشته‌ و به صورت جهادی کار کرده‌، ادارات کل استان باید از ظرفیت این گروه‌های جهادی استفاده کنند.

نهادهای دولتی باید از ظرفیت گروه‌های جهادی برای حل مشکلات استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: خدمت به مردم را باید جزو نعمات خداوند باید دانست و اگر این نگاه را در عمق وجود و فکر خودمان قرار دهیم به طور قطع مشکلات جامعه اسلامی برطرف می‌شود.
مرادی گفت: افتخار می‌کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که حاصل خون هزاران شهید است که وجود خود را گذاشتند تا عرصه خدمات‌رسانی به مردم باز شود، بسیج سازندگی توانسته با مشخص کردن جامعه هدف خود خدمات خوبی به آنان بدهد.
وی گفت: جامعه روستایی استان بیشترین نقش آفرینی در رخدادها، برنامه‌ها و مناسبت‌های نظام دارد و باید بیشترین خدمات نیز دریافت کند و برای خدمات رسانی به این روستاها گروه‌های جهادی می‌توانند نقش خوبی ایفا کنند.
مرادی یادآورشد: بعد از گذشت 43 از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شایسته نیست که هنوز شاهد مشکل راه، برق، آب، بهداشت و درمان و توسعه مراکز ورزشی در برخی مناطق استان باشیم، انجام این امور به راحتی قابل دسترس است و می‌توان این امور را به راحتی انجام داد به شرطی که باور به حل مشکل داشته باشیم و گرفتاری و درد مردم را گرفتاری و درد خود بدانیم.
وی در پایان افزود: ما شخصیتی غیرقابل تکرار همچون شهید سلیمانی داریم که هنوز پس از شهادتش، ستمکاران عالم از او واهمه دارند، او باعث افتخار تمام آزادگان جهان است و در جهان کسی نیست که این شخصیت عظیم را نشناسد و این به برکت حضور در بین مردم و تلاش برای مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه