English

اجرای بیستمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در بندرعباس

بیستمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، مسئولان استانی در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

اجرای بیستمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار هدایت الله امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و همدلی ضمن عرض تسلیت به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که توفیق حضور در بیستمین مرحله رزمایش همدلی و مواسات را پیدا کردیم و در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همزمان با ایام فاطمیه (س) بیستمین مرحله از رزمایش را برگزار می‌کنیم.

سردار امیری بیان داشت: تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی برای نخستین بار با مسئولیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان آغاز به فعالیت کرد و این رزمایش مرحله‌به‌مرحله با همراهی مردم و نهادهایی همچون هلال‌احمر، کمیته امداد و بسیج سازندگی و سایر ارگان‌ها پربرکت ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی در مواجهه با سیل، امدادرسانی به مناطق محروم و انجام فعالیت فرهنگی و مذهبی و... توانمند شدند و همچنین امور اجرایی این رزمایش اعم از تهیه لوازم‌التحریر و دوخت لباس دانش آموزان را در قالب گروه‌های جهادی انجام دادند و در همین راستا از تلاش‌های آنان نهایت قدردانی را داریم.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) اذعان داشت: سال گذشته در قالب گروه‌های فعال جهادی موضوع ازدواج آسان جوانان مطرح شد و امسال همانند سال گذشته توجه زیادی به بحث ازدواج شده است.

وی در پایان افزود: تاکنون بیش از سه هزار کمک جهیزیه با همراهی و مشارکت سپاه و بسیجیان توزیع کردیم و امسال به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی و به‌منظور کمک به جوانان 600 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند بندرعباس اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه