English

به منظور فعالیت های کنترلی موج چهارم شیوع کرونا:

بازرس کل استان از فعالان کادربهداشتی، درمانی، رسانه ای و گروه های جهادی در ایلام قدردانی کرد

بازرس کل استان ایلام طی پیامی از فعالان کادربهداشتی، درمانی، رسانه ای و گروه های جهادی در استان ایلام به منظور فعالیت های کنترلی موج چهارم شیوع کرونا در استان ایلام تشکر و قدردانی کرد.

بازرس کل استان از فعالان کادربهداشتی، درمانی، رسانه ای و گروه های جهادی در ایلام قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مهدی اصلانی کرچی مدیرکل بازرسی استان ایلام، افزود:زمانی که شیوع ترسناک ویروس منحوس کرونا دنیا را در فکر فرو برد، جامعه پزشکی و دست اندرکاران امر سلامت کشور و استان به رغم تحریم های ظالمانه غرب در حوزه های خطیر پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا که ارزش آن کمتر از مجاهدت درصحنه های دفاع مقدس نبود؛  با سلاح اخلاص و فداکاری به جنگ با ویروسی رفتند که هر روز چهره و ابعاد جدید از پیچیدگی و ترسناکی خود را نمایان می کرد؛ این عزیران مفتخر به دریافت لقب "مدافعان سلامت" از رهبری معظم انقلاب اسلامی، خستگی را خسته کردند تا ثابت کنند بنی آدم اعضای یکدیگرند و در تعالی مظاهر ارزش های انسانی و دینی افتخار آفریدند.

وی اظهار داشت: این صحنه های زیبای ظهور فضائل انسانی، همراه با فعالیت های ایثارگرایانه و بی چشمداشت گروه های جهادی و انقلابی عجین گشته و در قالب طرح سردار شهید سلیمانی به یاری کادر درمانی و بهداشتی شتافتند و با بیماریابی و مراقبت از افراد در معرض یا آلوده به بیماری کرونا و شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان این بیماری و جمع آوری و توزیع کمک های مردمی و بسته های معیشتی بین نیازمندان و انجام مراحل کامل تغسیل، کفن و دفن شرعی فوتی های کرونایی و غیره ظهور و بروز یافته و این جلوه های ازخودگذشتگی در تاریخ پرافتخار این ملت در سطوح مای و استانی ثبت شده و تا نابودی این بلیه منحوس ادامه خواهد یافت.

بازرس کل استان تصریح کرد:عده ای نیز دغدغه مند، بدون ادعا، تمام قد و استوار با قلم یا با دوربین، به ثبت و روایتگری این وقایع و صحنه های بی بدیل در کنار جان بر کفان کادر درمان و سلامت ایستادند تا با وظیفه و نقش حساس و ارزشمند رسالت رسانه ای و خبری خود در روشنگری و آگاهی بخشی عمومی جامعه عمل کنند و باعث شوند هم وطنی کمتر به ویروس مرموز کرونا آلوده شود و بیماران و همراهان و اطرافیان ایشان نیز بتوانند بر این بیماری فائق آیند.

اصلانی خاطرنشان کرد:همگان نیک می دانیم اگر تلاش فعالان رسانه ای و راویان تیز بین جامعه و خبرنگاران نبود اکنون ما شاید وضعیتی اسفناک‌تر داشتیم و کادر درمان نیز موفقیت های کنونی را در مهار کرونا نداشت.

وی ادامه داد: هرچند اجر و پاداش این تلاش های پرخطر وطاقت فرسا جز رضایت الهی وخشنودی مردم و تسکین آلام آن‌ها نمی باشد ولیکن تردیدی نیست در این شرایط حساس و منتهی به برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای های اسلامی شهر و روستا هر قدمی که برای تأمین سلامت و ایجاد شور انتخاباتی در سطوح مختلف جامعه برداشته شود، بر ذهن بیدار تاریخ سراسر افتخار مملکت ایران اسلامی نوشته و به نیکی حک خواهد شد.

مدیرکل بازرسی استان ایلام گفت: با علم به ارزشمند بودن زحمات و فعالیت های این اقشار گرانسنگ جامعه، فرصت را مغتنم می شماریم، بر خود و همکاران بازرسی کل استان لازم می دانیم از تلاش ستودنی کادر بهداشتی و درمانی و فعالان جهادی و رسانه ای صمیمانه قدردانی کنیم و از خداوند منان بهترین ها را برایشان آرزو خواهیم کرد.

وی ادامه داد:به فضل الهی با مشارکت حداکثری آگاهانه در تعیین سرنوشت خود و جامعه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری، با تعیین اشخاصی متعهد، پاک دست، متخصص، ضد فساد، مدیر، مدبر، توانمند، امیدوار و معتقد به توانمندی های داخلی و ... شاهد افتخار و قدرت آفرینی دیگری برای این مملکت و نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه