English

رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران فاطمی استان هرمزگان برگزار شد

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی هم‌زمان با سراسر کشور در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران فاطمی استان هرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار هدایت الله امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران فاطمی استان هرمزگان اظهار داشت: بسیج به‌عنوان نیروی همراه و همزاد در تمام عرصه‌های مختلف حضور داشته است، هم‌اکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر از گروه‌های جهادی را ساماندهی کردیم و این افراد در سامانه اطلس ثبت‌نام شده‌اند.

وی ابراز داشت: بسیج سازندگی در استان هرمزگان در حوزه رفع محرومیت گام‌های مؤثری برداشته و خدمات‌رسانی خوبی انجام داده است.

امیری عنوان کرد: جهادگران بسیجی در واکسیناسیون و کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و همچنین توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده بین اقشار محروم جامعه نیز نقش بسزایی را ایفا کردند، در راستای تأمین سرپناه و کمک به مددجویان نیازمند کمیته امداد در سال گذشته نیز به همت بسیجیان ۳۶۰ هزار واحد مسکونی ساخته شد.

وی بیان داشت: قرارگاه جوادالائمه بسیج، بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی در استان هرمزگان را مرمت و بازسازی کرد.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: با کمک دستگاه‌های اجرایی در حوزه محرومیت‌زدایی به بیش از ۴۰ روستا، عملیات آب‌رسانی انجام شد، در ضمن در عرصه‌های فرهنگی به‌ویژه ازدواج آسان جوانان و تأمین امکانات اولیه زندگی جوانان هم سال گذشته حدود سه هزار و ۵۰۰ جهیزیه تقدیم جوانان شد و برای امسال نیز نمایشگاه عرضه جهیزیه به قیمت کارخانه در استان راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی استان هرمزگان، بالغ‌بر ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق قرض‌الحسنه در راستای اشتغال‌زایی پرداخت کرده است و برای کمک به اشتغال جوانان کارگاه‌های زودبازده را راه‌اندازی کردیم.

وی در پایان عنوان کرد: تمام تلاشمان بر این است که با کمک اندیشه‌ورزان بسیج و شرکت‌های دانش‌بنیان به پروژه‌های ساخت مسکن برای رفع محرومیت‌زدایی در استان کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه