English

در راستای همدلی و همراهی با مردم:

اعزام گروه‌های جهادی سازمان‌ها و مناطق شهرداری به نقاط سیل زده میناب

شهردار بندرعباس گفت: باتوجه به سیلاب اخیر میناب و اسکان 5 هزار نفر از مردم، نیروهای سازمان‌ها و مناطق شهرداری بندرعباس سازماندهی و به شهرستان میناب اعزام می شوند.

اعزام گروه‌های جهادی سازمان‌ها و مناطق شهرداری به نقاط سیل زده میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس گفت: باتوجه به سیلاب اخیر میناب و اسکان پنج هزار نفر از مردم، نیروهای سازمان‌ها و مناطق شهرداری بندرعباس سازماندهی و به شهرستان میناب اعزام می شوند.

وی تاکید کرد: لازم است نسبت به جمع آوری کمک های مردمی البسه گرم، پتو و سایر اقلام مورد نیاز اقدامی جهادی در شهر بندرعباس انجام شود.
شهردار بندرعباس افزود: گروه جهادی شهردار شهید خورگویی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با همراهی و همدلی مناطق و سازمان‌های وابسته، آمادگی کامل جهت هماهنگی لازم برای ایجاد ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی را دارد.
وی عنوان کرد: اطلاعیه تکمیلی پیرامون ایستگاه های کمک‌های مردمی فردا منتشر خواهد شد و شهروندان بندرعباسی می توانند با همت و همراهی صادقانه و خداپسندانه از هم استانی های خود در منطقه میناب حمایت کنند.
نوبانی بیان داشت: درحال حاضر و در وضعیت فعلی مسولیت، حمایت و نوع‌دوستی و یاری رساندن به هموطنان وظیفه همه سازمان‌ها و نهادهاست و باید هر چه سریع‌تر مشکلات مردم در موقعیت فعلی رفع شود که گروه‌های جهادی شهرداری به همین منظور تشکیل شده و با تمام توان در خدمت مردم شهرستان میناب خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه