English

لزوم ایجاد تعاونی‌های تامین نیاز مشاغل خانگی در خوزستان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تعاونی‌های تامین نیاز مشاغل خانگی در خوزستان با هدف حمایت از آنها تشکیل می‌شود.

لزوم ایجاد تعاونی‌های تامین نیاز مشاغل خانگی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، ارسلان غمگین روز یکشنبه در نشست کارگروه استانی تعاون در مشاغل خانگی بیان کرد: در راستای تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ایجاد زنجیره ارزش و حمایت از تولیدات مشاغل خانگی در شبکه تعاون و همچنین بر اساس توافقنامه منعقد شده بین معاونت امور تعاون و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت متبوع، این کارگروه تشکیل شده است.
وی افزود: این کارگروه به منظور تسهیل، پشتیبانی و شکل‌گیری تعاونی‌های تامین نیاز مشاغل خانگی و با هدف بهره گیری از ظرفیت تعاونی‌ها در جهت تکمیل زنجیره تولید و تسهیل دسترسی کسب و کارهای مشاغل خانگی به مواد اولیه، تامین ابزار کار مرغوب و با قیمت مناسب و مشخص کردن بازار کار تشکیل شده و اعضای تشکیل دهنده این کارگروه، جهاد دانشگاهی، اتاق تعاون، دستگاه های تخصصی مرتبط و پیشران های فعال در زمینه صنایع دستی، فرش دستباف و پوشاک هستند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه با تاکید بر لزوم تسریع بخشیدن به تشکیل تعاونی‌های یاد شده به منظور منتفع شدن جامعه هدف از مزیت‌های موجود در این حوزه گفت: با توجه به رویکرد مثبت دولت سیزدهم به بخش تعاون و تعامل سازنده‌ای که با بخش تعاون استان داریم ، امید است با همراهی و پشتیبانی مستمر این اداره کل از جامعه تعاونگران استان و به ویژه تعاونی‌های مشاغل خانگی ، بتوان  فرصت فراهم شده را مغتنم شمرده و استفاده بهینه از آن صورت پذیرد.
غمگین بیان کرد: در این کارگروه مسایل و مشکلات پیش روی فعالیت پیشرانان و تعاونی‌های دارای مجوز فعالیت مشاغل خانگی بررسی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه