English

شغل آموزش آنلاین قرآن کریم در ردیف مشاغل خانگی

عنوان شغل آموزش آنلاین قرآن کریم در ردیف مشاغل خانگی قرار گرفت.

شغل آموزش آنلاین قرآن کریم در ردیف مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا فلاحتی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست با اشاره به اضافه شدن رشته های قرآنی جهت اخذ مجوز مشاغل خانگی گفت: موسسات و تشکل های قرآن و عترت با ساختار 31 اتحادیه استانی و 3 هزار موسسه قرآنی امکان ظرفیت سنجی و ایجاد شبکه سازی را دارا هستند.

سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه شغل آموزش آنلاین قرآن کریم به رشته های مصوب مشاغل خانگی اضافه شده است افزود: رشته های محقق و پژوهشگر(قرانی، هنری و ...)، تصحیحگر متون (قرانی و متون کهن)، کاتب قران، مربی قران (ویژه کودکان)، معلم و مدرس قران و قاری قران به رشته های زیر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه شده است.

وی با تاکید بر اینکه این اداره کل آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با این موسسات اعلام می نماید خاطرنشان کرد: مربیان و افرادی که در مجموعه های قرآنی فعالیت دارند می توانند پس از اخذ مجوز مشاغل خانگی در سامانه ای به همین نام ثبت نام کرده و از تسهیلات کم بهره جهت توسعه فعالیت خود بهره ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه