English

همزمان با سفر رییس جمهور به یزد؛

پاسخگویی معاونین وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مردم استان یزد

پاسخگویی معاونین وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مردم استان یزد روزهای پنج شنبه و جمعه 25 و 26 آذر ماه از ساعت 8 صبح الی 18 عصر به صورت حضوری و چهره به چهره با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

پاسخگویی معاونین وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مردم استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا فلاحتی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مردم استان یزد می توانند روزهای پنج شنبه و جمعه 25 و 26 آذر ماه از ساعت 8 صبح الی 18 عصر به صورت حضوری و چهره به چهره با رعایت پروتکل های بهداشتی به جهت حضور در میز خدمت به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در مجتمع ادارات (بلوار دانشجو، سه راه تعاون) مراجع نمایند.

 

 به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: همزمان با سفر رییس جمهور به یزد «میز ارتباطات مردمی» در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حال برگزاری است.

 

محمدرضا فلاحتی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این رابطه گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد تعدادی از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به استان آمده و در حال دیدار چهره به چهره با مردم هستند.

 

وی ادامه داد: مردم شریف استان می توانند روزهای پنج شنبه و جمعه 25 و 26 آذر ماه از ساعت 8 صبح الی 18 عصر به صورت حضوری و چهره به چهره با رعایت پروتکل های بهداشتی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در مجتمع ادارات (بلوار دانشجو، سه راه تعاون) مراجع نمایند.

فلاحتی افزود: جامعه کار و تولید استان می توانند مشکلات خود در زمینه اشتغال، تعاون، روابط کار و ... را با نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد و همچنین معاونین وی در میان بگذارند.

گفتنی است سیدمحمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع (نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد)، مهدی مسکنی معاون امور تعاونی ها و طالبی دارستانی، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و حبیب‌اله‌جلیلی‌مدیرکل‌ ‌امور‌استانها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم هستند.

همچنین محمود کریمی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال نیز عصر جمعه از ساعت 16 الی 18 در میز ارتباطات مردمی حضور دارد و مردم می توانند مشکلات خود در حوزه اشتغال را با وی در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر